ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ آغاز رقابت بزرگ پابجی موبایل

وقتی مسابقات نهایی پابجی موبایل در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، خبر شوکه‌کننده‌ای شنیدیم؛ پابجی موبایل به برندگان مسابقات سال ۲۰۲۱ جایزه‌ی ۱۴ میلیون دلاری اعطا می‌کند. این جایزه که لقب بزرگترین جایزه‌ی مسابقات esport را ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

وقتی مسابقات نهایی پابجی موبایل در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، خبر شوکه‌کننده‌ای شنیدیم؛ پابجی موبایل به برندگان مسابقات سال ۲۰۲۱ جایزه‌ی ۱۴ میلیون دلاری اعطا می‌کند. این جایزه که لقب بزرگترین جایزه‌ی مسابقات esport را به دوش می‌کشد هیجان رقابت امسال را دو چندان کرده و البته در این دوره تیم‌های خاورمیانه هم می‌توانند در رقابت شرکت کنند.

PMCO 2021 پابجی موبایل

طبق اعلام پابجی موبایل تیم‌ها می‌توانند از امروز تا پنجم بهمن‌ماه برای مرحله‌ی اول مسابقات PMCO ثبت‌نام کنند و جزئی از بزرگترین مسابقات esports نیمه حرفه‌ای بشوند که جایزه‌ی یک میلیون و ششصد دلاری دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت esports پابجی موبایل مراجعه کنید.

Garena Free Fire

تیم Garena Free Fire هم در این این هفته اولین الایت پس سال جدید میلادی را روانه‌ی بازی می‌کنند که همان فضای ترسناک قبل را دارد و بعضی جاها ترسناک‌تر هم شده و مثل همیشه جایزه، بنر و اسکین‌های بیشتری با خودش به همراه دارد.

Garena Free Fire

بازی Garena Free Fire قبلا برای همکاری به سراغ موزیسین‌ها و حتی ستاره‌های فوتبال رفته اما همکاری جدید از حضور شخصیت انیمه‌ی One-Punch Man در این بازی خبر می‌دهد. فعلا جزئیات زیادی منتشر نشده اما به صورت قطعی شخصیت اصلی و اسکین و سایر محتواهای مربوط را در این ایونت خواهیم دید.

Human: Fall Flat

چین و هند کم کم دارند نقش مهمی در بازار بازی‌های موبایلی پیدا می‌کنند و این فرضیه که پس از عرضه‌ی اختصاصی پابجی در هند پا گرفته بود با خبرهای این هفته به اوج رسید چرا که پلتفرمر جدید 505 Games شش روز پس از انتشار، فقط در چین دومیلیون بار دانلود شده است. البته این بازی چند سال قبل برای سایر پلتفرم‌ها منتشر شده بود و به خودی خود هم بازی محبوبی هست اما تمرکز کمپانی بر بازار چین هم نمی‌تواند بی دلیل باشد. ضمنا این بازی با پرداخت ۴.۹۹ دلار از گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود است.

بعید می‌دانم هفته‌ای باشد که چندین خبر از Pokemon Go نشنیده باشیم و این خود موفقیت بزرگی است که این بازی از ابتدای انتشارش در سال ۲۰۱۶ تا به امروز آن را حفظ کرده. بازی Pokemon Go سال ۲۰۲۰ را با یک جشن سال نو پشت سر گذاشت که از دیروز شروع شده و تا پس‌فردا هم ادامه دارد و شامل کاستوم‌های مخصوص سال نو است. یک ماموریت مخصوص به پیکاچو هم در این ایونت وجود دارد که اگر از طرفداران این کاراکتر هستید نباید آن را از دست بدهید.

Doodle Jump 2doodle jump

  • بازی آفلاین است

چند وقت پیش بود که Fruit Ninja پس از ده سال دومین نسخه بازی را منتشر کرد و با استقبال خوبی هم روبرو شد و حالا هم بازی Doodle Jump به عنوان یکی دیگر از بازی‌های پیشگام در گوشی‌های هوشمند یک عنوان جدید منتشر کرده است. اولین بازی Doodle Jump در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و پس از ٖآن بازی‌های مشابه زیادی منتشر شدند ولی به نظر می‌رسد Doodle Jump 2 اولین محصول مناسب و با کیفیت باشد که متاسفانه فعلا فقط برای iOS منتشر شده و ممکن است برای اندروید هم منتشر شود.

Doodle Jump 2

Doodle Jump 2

سازنده: Lima Sky قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 68.5 مگابایت زبان:

Sky Gamblers: Air Supremacy

Sky Gamblers: Air Supremacy‏

  • بازی آفلاین و آنلاین است

در دنیای متنوع شبیه‌ساز‌ها حضور یک شبیه‌ساز پرواز چیز عجیبی نیست اما بازی Sky Gamblers با اختلاف یکی از بهترین نمونه‌هایی است که می‌توان تجربه‌اش کرد. ممکن است عنوان بازی برایتان آشنا باشد و کاملا هم حق دارید چون این بازی قبلا منتشر شده بود اما حالا با اصلاحات و عرضه‌ی دوباره به عرصه‌ی بازی‌های موبایلی بازگشته‌است. در نسخه‌ی جدید اضافه شدن بخش آنلاین امکان بازی به صورت مولتی پلیر را هم فراهم کرده و حالت‌های متنوعی هم در دسترس قرار گرفته است.

Sky Gamblers: Air Supremacy‏

Sky Gamblers: Air Supremacy‏

سازنده: ATYPICAL GAMES قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/970 مگابایت زبان:

Bikepark.io

Bikepark.io‏

  • بازی آفلاین است

احتمالا از اسم بازی حدس می‌زدید که موضوع به دوچرخه سواری برمی‌گردد اما بازی‌های io همیشه ذات رقابت و حذف گروه مقابل را در خود دارد و این موضوع در Bikepark.io هم پابرجاست و باید علاوه بر برنده شدن در مسابقه و حفظ سرعت مناسب، بقیه‌ی رقیب‌هایتان را هم از پیست مسابقه حذف کنید. بازی‌های io معمولا به مهارت خاصی نیاز ندارند اما این بازی از قاعده مستثنی است و باید بتوانید در مسابقه‌ی سرعت هم برنده باشید که کمی کار را از همیشه سخت‌تر اما لدت‌بخش‌تر می‌کند.

Bikepark.io‏

Bikepark.io‏

سازنده: Tatem Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 88.4/63 مگابایت زبان:

Run Boggo Run

run boggo run

  • بازی آفلاین است

بازی Run Boggo Run‏ با اقتباس از یک کارتون محبوب به اسم Land Of Boggs ساخته شده که راستش را بخواهید خودم هم نمی‌دانم داستانش از چه قرار است و البته نیازی هم به دانستنش نیست چون فقط ظاهر و شخصیت‌های بازی از آن الهام گرفته شده‌اند. بازی از نوع auto-runners است یعنی گیم‌پلی شبیه به بازی معروف Temple Run دارد و باید بدوید و از دست یک هیولا فرار کنید که با توجه به روان بودن گیم‌پلی و قیمت نسبتا مناسبش، ارزش امتحان کردن را دارد.

Run Boggo Run‏

Run Boggo Run‏

سازنده: BuzzFeed قیمت: 1.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 773.3/78 مگابایت زبان:

Shadow of Death 2

Shadow of Death 2

  • بازی آفلاین است

قسمت دوم بازی معروف Shadow of Death هم بالاخره برای اندروید عرضه شد و برای iOS هم در مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام قرار دارد. در قسمت اول بازی، شوالیه‌ای به نام Maximus به جنگ اهریمن‌ها رفت تا بتواند نور را به سرزمین آرورا برگرداند، در قسمت دوم بازی این سفر ماجراجویانه ادامه پیدا می‌کند و ما باید به او کمک کنیم تا با یک شمشیر به گروه بزرگ دشمنانی که روبرویش هستند پیروز شود و سفرش را به پایان برساند.

Shadow of Death 2

Shadow of Death 2

سازنده: Bravestars Technology قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 255.6/118 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی