ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

قیمت بیت کوین از ۳۰ هزار دلار عبور کرد

بیت کوین سال ۲۰۲۰ را با عملکرد بی‌نظیری به پایان رساند و حالا با ورود به ۲۰۲۱ همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. قیمت بیت کوین به بیش از ۳۰ هزار دلار رسیده است. بیت کوین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

بیت کوین سال ۲۰۲۰ را با عملکرد بی‌نظیری به پایان رساند و حالا با ورود به ۲۰۲۱ همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. قیمت بیت کوین به بیش از ۳۰ هزار دلار رسیده است.

بیت کوین در هفته‌های پایانی سال گذشته میلادی توانست برای چندین بار رکوردشکنی کند و به صورت پله‌ای افزایش ارزش خود را تجربه کند. این ارز دیجیتال مورد توجه سرمایه‌گذاران زیادی قرار گرفته و حتی برخی سرمایه‌گذاران نهادی بجای طلا، بیت کوین را انتخاب می‌کنند.

در حالی که در اوایل سال ۲۰۲۰ بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا سقوط قیمت بیت کوین را در پی داشت، توانست پس از ماه‌ها برای اولین بار به قیمتی بیش از ۲۲ هزار دلار دست پیدا کند. قیمت آن کمتر از یک هفته پیش از مرز ۲۸ هزار دلار عبور کرد و با ارزش بازار بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار، به بزرگترین سرویس مالی جهان تبدیل شد.

قیمت بیت کوین

حالا ارزش این ارز دیجیتال دوباره افزایش پیدا کرده و با قیمت بیش از ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود. این موضوع باعث شده که ارزش بازار آن نزدیک به ۵۷۰ میلیارد دلار شود که پیش‌بینی‌ها مبنی بر رسیدن ارزش بازار آن به ۱ تریلیون دلار در سال جاری میلادی را قوت می‌بخشد.

حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۳۴ میلیارد دلار رسیده. باید منتظر ماند و دید باارزش‌ترین رمزارز جهان می‌تواند ارزش خود را در محدوده بالای ۳۰ هزار دلار نگه دارد یا خیر.

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که افزایش قیمت را تجربه می‌کند و اتریوم هم رشد چشمگیری را اواخر سال گذشته میلادی تجربه کرد. این ارز دیجیتال هم اکنون قیمتی نزدیک به ۷۵۰ دلار دارد و ارزش بازار آن هم اکنون بیش از ۸۵ میلیارد دلار است. انتظار می‌رود بیت کوین و اتریوم به رشد خود در سال جاری میلادی ادامه دهند.

برخلاف این دو ارز دیجیتال، XRP چندین بار سقوط ارزش خود را تجربه کرد که دلیل چنین موضوعی، شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از ریپل و مدیران آن و همچنین توقف معاملات آن در صرافی‌های معتبر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی