ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مالکان ایرپاد مکس از مشکل میعان درون ایرکاپ‌ها شکایت می‌کنند

اپل کمتر از یک ماه پیش از هدفون روگوشی ایرپاد مکس با قیمت بالایی رونمایی کرد. در حالی که مدت کوتاهی از ورود این هدفون گران‌قیمت به بازار می‌گذرد، کاربران از یک مشکل خاص شکایت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

اپل کمتر از یک ماه پیش از هدفون روگوشی ایرپاد مکس با قیمت بالایی رونمایی کرد. در حالی که مدت کوتاهی از ورود این هدفون گران‌قیمت به بازار می‌گذرد، کاربران از یک مشکل خاص شکایت می‌کنند.

مالکان ایرپاد مکس از مشکل میعان در این هدفون خبر داده‌اند. میعان زمانی رخ می‌دهد که یک جسم سرد در مجاورت هوای گرم و مرطوب قرار بگیرد و ظاهرا برخی خریداران هدفون روگوشی اپل چنین مشکلی را تجربه می‌کنند.

برخلاف اکثر هدفون‌های رقیب، ایرپاد مکس در بسیاری از بخش‌های خود شامل فلز می‌شود. با توجه به این موضوع دمای آن کاهش پیدا می‌کند و در برخورد با هوای گرم درون ایرکاپ‌ها، کاربران درون آن‌ها با مایع مواجه می‌شوند.

افراد زیادی در توییتر به چنین مشکلی اشاره کرده‌اند و برخی از این موضوع خبر داده‌اند که قطرات آب به داخل حفره‌های اسپیکر راه پیدا کرده‌اند.

ایرپاد مکس

طبق گزارش‌های کاربران، ظاهرا با یک فرایند طبیعی روبه‌رو هستیم و به علت استفاده از فلز در ایرپاد مکس، درون ایرکاپ‌ها میعان صورت می‌گیرد. با این حال مالکان این هدفون بدون انجام کار خاصی با چنین مشکلی مواجه می‌شوند.

میعان زمانی صورت می‌گیرد که یک جسم سرد در محیط گرم قرار بگیرد، بنابراین اگر در یک اتاق خنک در حال انجام فعالیت فیزیکی مانند ورزش کردن با ایرپاد مکس باشید، احتمالا با مشکل میعان درون ایرکاپ‌ها مواجه می‌شوید. انتظار می‌رود اپل در روزهای آینده نسبت به این مشکل واکنش نشان دهد.

ایرپاد مکس یک هدفون گران‌قیمت است و اپل آن را با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رساند که همین قیمت انتقاد برخی کاربران و کارشناسان را در پی داشت. با این وجود شرکت روسی «کاویار» به تازگی نسخه مخصوص این هدفون را با قیمت ۱۰۸ هزار دلار معرفی کرده و تنها یک نمونه از رنگ‌های سفید و مشکی آن را می‌فروشد.

ایرپاد مکس دارای سیستم درایور ۴۰ میلی‌متری است که طبق گفته اپل، صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون روگوشی با هربار شارژ تا ۲۰ ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۴ دی ۱۳۹۹

    کی میخوان متوجه بشن که سیاست شرکت اپل خیلی وقته تغییر کرده و فقط سود خالص رو در نظر میگیره و برای کاربران هیچ ارزشی قائل نیست ،،، مردم آمریکا هم که مجبورن اپل بخرن چون دولت آمریکا نذاشته شرکت دیگه ای وارد کشور بشه به جز سامسونگ که اونم با اپل دستشون توی یه کاسه اس ، به خاطر همین مسائله که شرمتی مثل هواوی رو تحریم کردن یا نذاشتن شیائومی بره آمریکا ،،، سیستم انحصار طلبی و زورگویی جای تاسف داره

مطالب پیشنهادی