ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدام گوشی‌های وان پلاس سیستم عامل اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد؟

از چندین ماه پیش شرکت‌ها شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات خود کرده‌اند. حالا گوشی‌های وان پلاس که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، مشخص شده‌اند. گوشی وان پلاس 8T به صورت پیش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

از چندین ماه پیش شرکت‌ها شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات خود کرده‌اند. حالا گوشی‌های وان پلاس که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند، مشخص شده‌اند.

گوشی وان پلاس 8T به صورت پیش فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد و در ماه اکتبر گوشی‌های وان پلاس ۸ و ۸ پرو OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ را دریافت کردند. حالا این کمپانی از برنامه‌ خود برای ارائه این سیستم عامل برای دیگر گوشی‌ها پرده برداشته است.

این کمپانی چینی چند روز دیگر اولین بتای عمومی OxygenOS 11 را برای وان پلاس نورد منتشر خواهد کرد و پس از دریافت بازخوردها و رفع باگ‌ها، نسخه نهایی را در اختیار عموم کاربران قرار می‌دهد. بازه زمانی انتشار اندروید ۱۱ برای این گوشی هوشمند با توجه به اپراتورها متفاوت خواهد بود.

وان پلاس

پس از وان پلاس نورد، نوبت به گوشی‌های سری وان پلاس ۷ و وان پلاس 7T می‌رسد. در ابتدا این کمپانی قصد داشت ماه گذشته جدیدترین نسخه اندروید را برای این محصولات خود منتشر کند، اما وجود مشکلات در رمزگذاری داده‌ها مانع از چنین کاری شد.

وان پلاس برای رفع مشکلات با کوالکام همکاری می‌کند و در حال آزمایش بتای بسته اندروید ۱۱ برای این محصولات است. این کمپانی پس از برطرف شدن این مشکلات، اولین بتای عمومی OxygenOS 11 را منتشر خواهد کرد.

در نهایت گوشی‌های وان پلاس ۶، وان پلاس 6T به همراه نورد N10 5G و نورد N100 هم این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این کمپانی اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار OxygenOS 11 برای این محصولات منتشر نکرده و در آینده باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشیم.

گوشی‌های وان پلاس

وان پلاس تنها شرکتی نیست که برنامه خود برای انتشار اندروید ۱۱ را منتشر کرده. در گذشته شاهد انتشار چنین فهرستی برای گوشی‌های موتورولا، شیائومی، ردمی و پوکو، سونی و نوکیا بوده‌ایم. اندروید ۱۱ ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بهبودهای زیادی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی