ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در CES 2021 از یک مانیتور گیمینگ با نمایشگر OLED تاشو رونمایی می‌کند

فاصله کمی تا برگزاری CES 2021 داریم و ال جی پس از معرفی یک تلویزیون QNED و همچنین اعلام قابلیت‌های نسل آینده یخچال‌های خود و آوردن نمایشگرهای OLED شفاف به رستوران‌ها، از نمایش یک مانیتور گیمینگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

فاصله کمی تا برگزاری CES 2021 داریم و ال جی پس از معرفی یک تلویزیون QNED و همچنین اعلام قابلیت‌های نسل آینده یخچال‌های خود و آوردن نمایشگرهای OLED شفاف به رستوران‌ها، از نمایش یک مانیتور گیمینگ با نمایشگر OLED تاشو در این نمایشگاه خبر داده است.

این محصول ال جی از یک پنل ۴۸ اینچی CSO (صدای سینمایی OLED) با رزولوشن 4K و قابلیت تا شدن بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با فشردن تنها یک دکمه، به نمایشگر مسطح یا خمیده دست پیدا کنند. اگر کاربر به دنبال مشاهده فیلم و ویدیو باشد، می‌تواند با فشردن این دکمه به یک مانیتور مسطح دسترسی داشته باشد. در صورتی که بخواهد بازی کند، یک مانیتور خمیده با حداکثر شعاع ۱۰۰۰ میلی‌متر در برابرش قرار می‌گیرد.

این اولین باری نیست که این شرکت کره‌ای می‌خواهد نمایشگری با چنین ایده‌ای را به نمایش ‌بگذارد. سال گذشته میلادی شاهد معرفی یک نمایشگر ۶۵ اینچی با امکان تغییر به حالت خمیده بودیم، البته اینبار با یک قابلیت جدید به نام CSO روبه‌رو هستیم که یک محرک ۰.۶ میلی‌متری زیر خود دارد و کل پنل OLED را به اسپیکر تبدیل می‌کند.

مانیتور گیمینگ

این فناوری باعث دستیابی به مانیتورهای باریکتر می‌شود و همچنین صدا به صورت مستقیم از پنل به کاربر می‌رسد. این ویژگی باعث می‌شود کاربر در هنگام مشاهده ویدیو یا اجرای بازی با این مانیتور، صدای فراگیر را تجربه کند.

این مانیتور گیمینگ OLED ال جی از رفرش ریت متغیر ۴۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که چندان مناسب یک مانیتور مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱ نیست. در حال حاضر چندین مانیتور رفرش ریت ۲۴۰ هرتز را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند و حتی مانیتورها با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز هم معرفی شده‌اند.

در حالی که چنین مانیتورهایی رفرش ریت بالایی دارند، نمی‌توانند با فشردن یک دکمه مسطح یا خمیده شوند. ال جی در نمایشگاه CES 2021 که چندین روز دیگر به صورت آنلاین برگزار می‌شود، جزئیات بیشتری درباره این محصول خود منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی