ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو ۲۰۲۱ احتمالا با مجیک کیبورد بازطراحی شده معرفی می‌شود

مستندات مربوط به ۵ پتنت ثبت شده توسط اپل، از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ به همراه نسل دوم مجیک کیبورد با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید خبر می‌دهد. سال گذشته اپل از مدل‌های جدید آیپد پرو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰

مستندات مربوط به ۵ پتنت ثبت شده توسط اپل، از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ به همراه نسل دوم مجیک کیبورد با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید خبر می‌دهد.

سال گذشته اپل از مدل‌های جدید آیپد پرو ۲۰۲۰ با کیبورد جدیدی به نام مجیک کیبورد با بهره‌مندی از استند مغناطیسی و ترک پد رونمایی کرد. امسال نیز ظاهرا کوپرتینونشین‌ها قصد دارند نسل جدید آیپد پرو را با مجیک کیبورد باز طراحی شده‌ جدیدی معرفی کنند.

وب‌سایت «Patently Apple»، مستندات و تصاویر مربوط به ۵ پتنت مختلف اپل که در سازمان ثبت اختراعات و علامت تجاری هنگ‌کنگ به ثبت رسیده است، به اشتراک گذاشته است.

در پتنت‌های ثبت شده، مجموعا ۳۸ تصویر متفاوت از آیپد پرو و مجیک کیبورد دیده می‌شود که هر کدام از زاویه‌ای به تغییرات مجیک کیبورد می‌پردازند.

البته در تصاویر منتشر شده معلوم نیست کیبورد جدید با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ اما باتوجه به مستندات پتنت‌های مربوطه، به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته تا آیپد پرو ۲۰۲۱ را با مجیک کیبورد بازطراحی شده به بازار عرضه کند.

کاربران با کمک مجیک کیبورد می‌توانند به جای استفاده از نمایشگر لمسی، از نوارهای حساس به لمس در کناره‌های کیبورد استفاده کنند. پتنت‌های جدید، تغییراتی را از این زاویه نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد کیبورد جدید با بهره‌مندی از میکروفون به بازار عرضه خواهد شد، در نتیجه کاربران تجربه بهتری از ضبط صدا یا ویدیوی تصویری روی نسل جدید آیپد پرو با مجیک کیبورد 2 خواهند داشت. با این حساب، مجیک کیبورد جدید اپل می‌تواند در طبقه بندی محصولات ضبط و تولید صدا-تصویر قرار گیرد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد کیبورد بازطراحی شده از موادی با دوام بیشتر تولید شود. بی‌شک کاربران از هر تغییری که به دوام دستگاه آنها کمک کند، استقبال می‌کنند. انتظار می‌رود نسل دوم مجیک کیبورد اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی