ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه در اینستاگرام به صورت رایگان فالوور جذب کنیم؟

بسیاری از افراد و کسب و کارها برای کسب درآمد یا شهرت، به دنبال افزایش فالوورهای اینستاگرام به صورت رایگان هستند. ما در این مطلب می‌خواهیم ۸ روش جذب فالوور اینستاگرام رایگان را به شما ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بسیاری از افراد و کسب و کارها برای کسب درآمد یا شهرت، به دنبال افزایش فالوورهای اینستاگرام به صورت رایگان هستند. ما در این مطلب می‌خواهیم ۸ روش جذب فالوور اینستاگرام رایگان را به شما آموزش دهیم.

شماری از افراد به سراغ ربات افزایش فالوور اینستاگرام می‌روند یا اینکه دست به خرید فالوور می‌زنند که این روش‌ها نه تنها برخی مواقع کارایی ندارند، بلکه شاید حساب اینستاگرام آن‌ها معلق هم شود. در ادامه برای آشنایی با ۸ روش جذب فالوور اینستاگرام رایگان با دیجیاتو همراه باشید.

پروفایل را برای جستجوی اینستاگرام بهینه کنید

کاربران برای دستیابی به محتوای موردنیاز خود در اینستاگرام، عبارت‌ها یا حساب‌های مختلف را جستجو می‌کنند و در این زمینه کلیدواژه‌ها مانند جستجوی گوگل اهمیت دارند. در همین راستا یک یا دو کلیدواژه مرتبط در یوزرنیم یا نام خود قرار دهید تا شانس شما برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی اینستاگرام افزایش پیدا کند.

فالوور اینستاگرام رایگان

طبق گفته اینستاگرام، نمایش نتایج جستجوی این شبکه اجتماعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این عوامل می‌توان به افرادی که دنبال می‌کنید، حساب‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستید و تصاویر و ویدیوهای که در اینستاگرام لایک می‌کنید، اشاره کرد.

برای مثال اگر صاحب یک صفحه مربوط به عینک آفتابی هستید، باید آن را به یوزنیم و نام حساب خود اضافه کنید.

فالوور اینستاگرام رایگان

از کلمات کلیدی در کپشن استفاده کنید

در دومین راه جذب فالوور اینستاگرام رایگان همچنان ویژگی جستجوی این شبکه اجتماعی را مدنظر قرار می‌دهیم. اینستاگرام در گذشته نه چندان دور اعلام کرد کاربران انگلیسی زبان در شش کشور شامل بریتانیا و کانادا می‌توانند با کلمات کلیدی در این سرویس جستجو کنند.

جستجوی کلمات کلیدی در اینستاگرام اهمیت بالایی دارند و تغییرات زیادی در نحوه پیدا کردن پست‌ها ایجاد کرده‌اند. در گذشته کاربران در این کشورها تنها می‌توانستند هشتگ‌ها و یوزرنیم حساب‌ها را جستجو کنند. با این ویژگی پست‌هایی که شامل کلمه کلیدی موردنظر کاربر باشند، در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مقامات اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده که عوامل مختلفی برای نمایش پست‌ها شامل نوع محتوا و همچنین کپشن برای قرارگیری در نتایج جستجوها وجود دارد. این شبکه اجتماعی از کلمات کلیدی مورد استفاده در کپشن شما برای شناسایی ارتباط آن با موضوع بهره می‌برد، بنابراین با استفاده از کلمات می‌توانید شانس خود را افزایش دهید. ضمنا در آینده زبان‌های دیگری از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

پست‌های اینستاگرام را درون سایت قرار دهید

قرارگیری پست‌های اینستاگرام با قابلیت کلیک روی آن‌ها و حاوی لینک به صورت مستقیم کاربر را به پست یا صفحه اینستاگرام هدایت می‌کند.

فالوور اینستاگرام رایگان

قرار دادن پست‌های اینستاگرام در یک پست مرتبط در سایت، باعث انتقال ترافیک سایت به صفحه اینستاگرامی شما خواهد شد و احتمال جذب فالوور اینستاگرام رایگان افزایش پیدا می‌کند. این کار بسیار ساده است و با چند مرحله زیر می‌توانید یک پست را درون سایت تعبیه کنید:

  • روی کامپیوتر به حساب اینستاگرامی خود مراجعه کنید و روی پست موردنظرتان کلیک کنید.

فالوور اینستاگرام رایگان

  • روی گزینه سه نقطه کلیک کرده و گزینه «Embed» را انتخاب کنید.
  • کد را کپی کنید و در بخش موردنظرتان درون سایت تعبیه کنید.

با این کار پست اینستاگرامی در مطلب سایت به نمایش گذاشته می‌شود و احتمالا جذب فالوور افزایش پیدا می‌کند.

مسابقه برگزار کنید و هدیه بدهید

حساب‌های اینستاگرامی که مسابقه برگزار می‌کنند و به کاربران هدیه می‌دهند، ۷۰ درصد سریعتر از اکانت‌های دیگر رشد می‌کنند، با این حال تنها ۲ درصد حساب‌ها حاضر به برگزاری مسابقه می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید اکانت شما با سرعت بالایی رشد کند، مسابقه برگزار کنید و هدیه بدهید.

اگر می‌خواهید در این زمینه موفق باشید، یکی از پیش‌نیازهای شرکت در مسابقه را دنبال کردن حساب خود اعلام کنید. برای بیشتر دیده شدن این مسابقه، یک الزام دیگر هم درنظر بگیرید که برای مثال می‌تواند تگ کردن دوستان در کامنت‌ها باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربران را پست کنید

محتوایی که توسط کاربران تولید می‌شوند، اهمیت بالایی دارند و می‌توانند به اشکال مختلف مانند عکس یا ویدیو باشند. مصرف‌کنندگان به محتوایی که توسط کاربران ساخته می‌شوند، بیشتر از محتوای تولیدی برندها اعتماد می‌کنند.

زمانی که محتوای تولید شده توسط یک کاربر را پست می‌کنید و به کاربر اعتبار می‌دهید، به احتمال زیاد آن را درون استوری خود قرار می‌دهد یا دوباره پست می‌کند. این کار باعث تبلیغ رایگان برای شما می‌شود و افراد روی حساب اینستاگرامی شما کلیک می‌کنند.

تا به امروز چندین برند دست به چنین کاری زده‌اند که برای مثال می‌توان به کوکاکولا اشاره کرد. بنابراین با پست محتوای تولیدی کاربران می‌توانید افزایش فالوور اینستاگرام رایگان را تجربه کنید.

فالوور اینستاگرام رایگان

در بهترین زمان ممکن محتوا پست کنید

روز و زمانی که محتوای موردنظرتان را پست می‌کنید، در تعامل کاربران با آن تاثیر دارد. این زمان به نوع کسب و کار، نوع محتوا و همچنین کشور وابسته است. این زمان می‌تواند برای هر حساب کاربری در جهان متفاوت باشد. می‌توانید برای دستیابی به یک برنامه مناسب، مراحل زیر را انجام دهید:

  • یک برنامه برای پست کردن محتوا ایجاد کنید.
  • این برنامه را تحلیل کنید.
  • یک برنامه دیگر ایجاد کنید.
  • این روند را تا زمانی که به روز مناسب در هفته و زمان مناسب در روز دست پیدا کنید، ادامه دهید.

بجای اینکار می‌توانید به سراغ پلتفرم‌های برنامه‌ریزی برای شبکه‌های اجتماعی مانند «Buffer» بروید تا چنین کاری را به صورت خودکار برای شما انجام دهد. این ابزارها می‌توانند با توجه به داده‌ها، پیشنهاداتی در اختیارتان قرار دهند.

محتوای موردپسند کاربران را بیشتر پست کنید

اگر صاحب اکانت بیزنس اینستاگرام باشید، تحلیلی برای هر پست در اختیارتان قرار می‌گیرد. یکی از معیارها در این تحلیل، «Follows» نام دارد که میزان فالوورهای دریافتی از یک پست مشخص را نشان می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید بفهمید دقیقا کدام پست بیشترین فالوور را برای شما می‌آورد.

در ادامه شروع به تحلیل این پست‌ها کنید و ببینید چه عواملی در موفقیت آن‌ها نقش دارند. نوع خاص محتوا، رنگ آن یا موارد دیگری می‌توانند باعث موفقیت چنین پستی شده باشند. پس از کشف علت موفقیت آن‌ها، محتوای مشابه تولید کنید.

مدیریت اکسپلور اینستاگرام

پست‌های خود را پروموت کنید

زمانی که یک پست را پروموت می‌کنید، به اینستاگرام برای تقویت پست خود در میان فالوورها یا کاربران هدف هزینه پرداخت می‌کنید. با این کار، افراد بیشتری به صفحه شما دسترسی پیدا می‌کنند. تا به اینجا روش‌های کاملا رایگان را به شما معرفی کردیم و پروموت پست هزینه‌بر است، اما با این کار به صورت رایگان هم فالوور می‌گیرید.

در حقیقت با پروموت یک پست، امکان اشتراک‌گذاری آن توسط کاربران، دریافت کامنت و در نهایت افزایش فالوورها فراهم می‌شود. بنابراین می‌توانید با پروموت پست به فالوورهای بیشتری دسترسی پیدا کنید، برند خود را به افراد بیشتری بشناسید و در نهایت شمار فالوورهای خود را افزایش دهید.

با این ۸ روش با افزایش فالوور اینستاگرام رایگان روبه‌رو می‌شوید، هرچند برای دستیابی به این هدف باید صبر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی