ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در پی تغییر اساسی ظاهر ویندوز ۱۰ است

آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان می‌دهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

آگهی استخدام جدید مایکروسافت حاوی نکاتی است که نشان می‌دهند ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

آگهی استخدام جدید مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال استخدام یک مهندس نرم افزار برای تیم تجربه کاربری ویندوز است. در توضیحات این آگهی به «جوان‌سازی اساسی ظاهر ویندوز» و القای حس مواجه شدن کاربران با یک ویندوز جدید اشاره شده است. نکته جالب اینکه مایکروسافت مدت کوتاهی پس از انتشار آگهی یاد شده و اشاره خبرگزاری‌ها به عبارت «جوان‌سازی اساسی ظاهر ویندوز» این جمله را از قسمت توضیحات حذف کرد.

مایکروسافت سال هاست قول متحول کردن ظاهر ویندوز ۱۰ را به لطف زبان طراحی Fluent Design داده و شایعات از تغییرات بزرگ در رابط کاربری این سیستم عامل خبر می‌دهند که سال جاری میلادی شاهد آنها خواهیم بود. این تغییرات در قالب بروزرسانی جدیدی با اسم رمز Sun Valley به ویندوز می‌آیند و قرار است ظاهر منوی استارت، فایل اکسپلورر و اپ‌ها را مدرن کرده و انسجام بیشتری به آنها بدهند. تغییرات فقط به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود و قرار است ظاهر اسلایدرها، دکمه‌ها و دیگر المان‌های کنترلی ویندوز و اپ‌های اجرا شده روی این سیستم عامل نیز تغییر کنند.

مایکروسافت همچنین سرگرم بهبود تجربه کاربری حالت تبلت (Tablet Mode) نیز است تا تغییر از ماوس/ترک پد به تعاملات لمسی در دستگاه‌های هیبریدی به ویژه محصولات سری سرفیس بهتر انجام شود.

مایکروسافت در سال‌های اخیر مشغول بهینه‌سازی رابط کاربری ویندوز بوده که علاوه بر ویندوز ۱۰ قرار است به ویندوز 10X نیز راه یابند. این شرکت فوریه سال ۲۰۲۰ آیکن‌های ویندوز ۱۰ را تغییر داد و چند ماه بعد یعنی در ماه اکتبر منوی استارت جدید را منتشر کرد. با توجه به اینکه دنیاگیری ویروس کرونا استفاده از این ویندوز ۱۰ را به شدت افزایش داده، به نظر می‌رسد حالا زمان تغییر اساسی ظاهر ویندوز پس از سالها فرارسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ دی ۱۳۹۹

    فقط خدا کنه اپدیت بدون گرفتاری بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی