ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری با موجودات فضایی؛ ویدیوی تبلیغاتی متفاوت سامسونگ برای CES 2021

تریلر کوتاه و متفاوتی از سوی سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند در نمایشگاه CES امسال دست پر حاضر شوند. سامسونگ قصد دارد رویداد آنلاین CES 2021 را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

تریلر کوتاه و متفاوتی از سوی سامسونگ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها سخت در تلاش هستند در نمایشگاه CES امسال دست پر حاضر شوند. سامسونگ قصد دارد رویداد آنلاین CES 2021 را روز دوشنبه 22 دی‌ماه (‌یازدهم ژانویه) به صورت آنلاین برگزار کند. این شرکت،‌ پیش از فرا رسیدن رویداد،‌ تریلر کوتاهی با مضمونی متفاوت منتشر کرده است.

غول فناوری کره‌ای با انتشار تریلر کوتاه، به خوبی نشان می‌دهد که به شدت روی توسعه فناوری‌های نسل بعدی کار می‌کند و انتظار می‌رود سامسونگ در سال نو میلادی در کنار تلویزیون‌های جدید 4K و 8K QLED خود، سری جدید تلویزیون‌های MicroLED را نیز رونمایی کند. همچنین کره‌ای‌ها در سال 2021 قصد دارند از سری جدید لپ‌تاپ ها و لوازم خانگی جدید خود رونمایی کنند.

در تریلر جدید سامسونگ، یکی از کارمندان سامسونگ از «سباستین سونگ» مدیر بخش تحقیقات شرکت در مورد برنامه‌های آتی مربوط به نمایشگاه CES 2021 سوال می‌کند. سباستین تایید می‌کند که به صورت باورنکردنی مشغول فعالیت هستند.

وقتی سباستین درب آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت را باز می‌کند، صحنه بعدی موجودات فضایی را نشان می‌دهد که در آزمایشگاه سامسونگ سخت مشغول فعالیت هستند و برخی از آنها با دیدن سباستین خود را پنهان می‌کنند. سباستین از دیدن موجودات فضایی تعجب می‌کند و سریع درب آزمایشگاه را می‌بندد تا همکارش با چنین صحنه‌ای روبرو نشود.

بی‌شک سامسونگ با انتشار این تریلر قصد دارد نشان دهد که برنامه‌های خوبی برای سال جدید دارد. علاوه بر رویداد 22 دی‌ماه، سامسونگ پرچمداران سری گلکسی S21 را نیز در رویداد آنپکد 2021 روز پنجشنبه 25 دی‌ماه ساعت 18:30 به وقت تهران رونمایی خواهد کرد. این رویداد به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود در رویداد آنپکد، کره‌ای‌ها در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید، چیپست قدرتمند اگزینوس 2100 را نیز معرفی کنند. پیشتر خبرهای مختلفی در مورد ردیاب جدید سامسونگ منتشر شده است؛ به نظر می‌رسد احتمالا این شرکت ردیاب اشیا جدید خود به نام گلکسی اسمارت تگ را نیز با طراحی متفاوت‌تری نسبت به ردیاب‌های تایل در رویداد 25 دی‌ماه رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی