ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام با طراحی جدید استوری‌ها در دسکتاپ تجربه کاربری را بهبود می‌دهد

استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند و حالا این شبکه اجتماعی شروع به آزمایش طراحی جدیدی برای آن‌ها در سایت خود کرده تا تجربه کاربری افراد در دسکتاپ بهبود پیدا کند. احتمالا در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی در میان کاربران دارند و حالا این شبکه اجتماعی شروع به آزمایش طراحی جدیدی برای آن‌ها در سایت خود کرده تا تجربه کاربری افراد در دسکتاپ بهبود پیدا کند.

احتمالا در آینده مشاهده استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ ساده‌تر از امروز خواهد بود چرا که از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این شبکه اجتماعی تصمیم به تغییر در نحوه نمایش استوری‌ها در سایت خود گرفته و بجای اینکه هر استوری تمام صفحه را بپوشاند، به صورت کاروسل (Carousel) به نمایش گذاشته می‌شوند.

نحوه تغییر استوری‌ها در طراحی جدید تفاوتی با طراحی کنونی ندارد و باید به صورت دستی روی استوری‌ها کلیک کنید یا اجازه دهید به صورت خودکار اجرا شوند. با این وجود در طراحی جدید می‌توانید از ترتیب استوری‌ها اطلاع پیدا کنید.

استوری‌های اینستاگرام

در حال حاضر مشخص نشده چه تعداد از کاربران به طراحی جدید دسترسی دارند یا اینکه چه زمانی به صورت نهایی برای تمام افراد ارائه می‌شود. سخنگوی اینستاگرام شروع آزمایش طراحی جدید استوری‌ها را برای گروه کوچکی از کاربران از ماه گذشته میلادی تایید کرده، اما درباره ارائه گسترده‌تر آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

اینستاگرام در سال‌های گذشته با سرعت تقریبا کمی عملکرد سایت خود را بهبود داده، با این حال استوری‌ها عملکرد چندان مناسبی ندارند و برای نمایشگرهای بزرگ هم بهینه‌سازی نشده‌اند.

در حالی که شاید در نگاه اول طراحی جدید استوری‌های اینستاگرام در دسکتاپ یک تغییر بزرگ نباشد، مسلما برای کاربرانی نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی مهم خواهد بود. اگر بجای اپ اینستاگرام از طریق دسکتاپ و سایت آن استوری‌ها را مشاهده می‌کنید، این تغییر طراحی باعث بهبود تجربه کاربری شما خواهد شد، هرچند زمان ارائه گسترده آن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • oysof
    oysof | ۱۶ دی ۱۳۹۹

    من چون از وب اینستا استفاده میکنم این قابلیت رو امروز دیدم

مطالب پیشنهادی