ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر اپ پادکست «بریکر» را برای توسعه ارتباطات صوتی Space خرید

توییتر از خرید اپ پادکست «بریکر» خبر داده که طبق قرارداد، تیم این سرویس به توییتر اضافه می‌شود تا به بهبود سلامت گفتگوهای عمومی کمک کند. علاوه بر این، تیم بریکر روی پروژه ارتباطات صوتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

توییتر از خرید اپ پادکست «بریکر» خبر داده که طبق قرارداد، تیم این سرویس به توییتر اضافه می‌شود تا به بهبود سلامت گفتگوهای عمومی کمک کند. علاوه بر این، تیم بریکر روی پروژه ارتباطات صوتی توییتر به نام «Twitter Space» مشغول به فعالیت خواهد شد.

بریکر چنین خبری را در سایت خود منتشر کرده. این اپ از تاریخ ۲۶ دی ماه تعطیل خواهد شد و کاربران آن می‌توانند از فایل OPML خود خروجی بگیرند تا مشترکین خود را به دیگر اپ‌های پادکست مانند اپل و اسپاتیفای منتقل کنند. در حال حاضر ارزش این قرارداد مشخص نشده است.

مدیرعامل بریکر، «اریک برلین» درباره فروش این اپ به توییتر گفته:

«ما در بریکر، علاقه زیادی به ارتباطات صوتی داریم و از روش‌هایی که توییتر برای تسهیل گفتگوهای عمومی برای مردم در سراسر جهان استفاده می‌کند، الهام گرفته‌ایم. ما تحت تاثیر روحیه کارآفرینی در این شبکه اجتماعی قرار گرفتیم و به تجربه‌های جدیدی که توسط این تیم خلق می‌شوند، علاقه‌مند هستیم.»

بریکر در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و اریک برلین و مدیر ارشد فناوری یعنی «لیا کالور»، مدیریت آن را برعهده داشتند. این اپ زمانی راه‌اندازی شد که پادکست‌ها به عنوان فیدهای صوتی و اپ‌های پادکست به عنوان ابزارهای بهره‌وری درنظر گرفته می‌شدند و تجربه‌ای درباره جامعه‌ای که می‌تواند ایجاد کند، وجود نداشت.

توییتر

بریکر توانست با ارائه یک اپ که کاربران می‌توانند در آن پادکست‌ها را لایک کنند یا برای آن‌ها کامنت بگذارند، باعث تغییراتی در این طرز تفکر شد. در این برنامه کاربران می‌توانند با دنبال کردن دوستان به پادکست‌های جدید دست پیدا کنند و پادکست‌های موردعلاقه خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

کالور اعلام کرده که با هدف تمرکز روی Twitter Space، به این شبکه اجتماعی ملحق می‌شود. Space به کاربران توییتر اجازه می‌دهد که برای چت بجای متن، به صورت زنده از صدای خود استفاده کنند. این محصول جدید از ماه دسامبر ۲۰۲۰ وارد مرحله آزمایشی شد. توییتر نه تنها می‌خواهد مشکلات فنی و باگ‌های این سرویس را برطرف کند، بلکه به دنبال رفع مشکلات پیچیده‌تر درباره میزبانی صدای زنده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی