ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با طراحی غیر معمول منتشر شد

تصاویری منتسب به گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با نام احتمالی «دیزایر 21 پرو 5G»  به اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری متفاوت و غیرمعمول آن را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی جدید اوایل سال ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

تصاویری منتسب به گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با نام احتمالی «دیزایر 21 پرو 5G»  به اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری متفاوت و غیرمعمول آن را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی جدید اوایل سال نو میلادی معرفی شود.

اچ‌تی سی در سال 2020 تنها دو گوشی هوشمند به بازار معرفی کرد؛ ‌اما به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته است در آغاز سال 2021 دست پر ظاهر شود و حضور پر رنگ‌تری در بازار داشته باشد.

تصاویری از نخستین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی که به نظر می‌رسد به زودی معرفی خواهد شد، از سوی یکی از منابع آگاه بازار منتشر و در وب‌سایت «SlashLeaks» به اشتراک گذاشته شده است.

دریکی از تصاویر لو رفته، شماره مدل دستگاه 2AQAG100 قابل مشاهده است و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه شود.

همان‌طور که در تصاویر لو رفته مشاهده می‌کنید، پنل جلویی دستگاه،‌ طراحی متفاوت و عجیبی ندارد و احتمالا باید منتظر گوشی هوشمندی با حاشیه‌های جانبی نسبتا ضخیم و حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی باشیم.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی دیزایر 21 پرو 5G با نمایشگر  LCD IPS در دسترس کاربران قرار گیرد. باتوجه به تصاویر،‌پنل پشتی دستگاه بافت ساده‌ای ندارد و دستگاه جدید احتمالا مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود.

در پنل پشتی دستگاه خبری از حسگر اثر انگشت نیست و با توجه به اینکه نمایشگر گوشی هوشمند احتمالا LCD است، در نتیجه نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم از حسگر زیر نمایشگر بهره ببرد و احتمالا باید منتظر دستگاهی با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور باشیم.

تاکنون اطلاعات دیگری در مورد دیزایر 21 پرو 5G منتشر نشده است و تصاویر لو رفته تنها اطلاعاتی هستند که در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Elyas
    Elyas | ۱۸ دی ۱۳۹۹

    مشکیش باید قشنگ باشه

  • hasan
    hasan | ۱۸ دی ۱۳۹۹

    خیلی زشته

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۱۷ دی ۱۳۹۹

    چیش غیر معموله؟

    • Mohammad
      Mohammad | ۱۷ دی ۱۳۹۹

      اچ تی سی هم مثل سونی زبان طراحیش رو تغییر نمی داد. این گوشی مثل سایر برندا با ترند روز طراحی شده (دوربین مستطیلی و حفره نمایشگر)

مطالب پیشنهادی