ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از جارو برقی بی‌سیم با قابلیت تخلیه خودکار مخزن رونمایی کرد

ال جی از جارو برقی بی‌سیم جدیدی رونمایی کرده که حین شارژ شدن محتویات کیسه آن به طور خودکار تخلیه می‌شود. جاروبرقی مورد بحث LG CordZeroThinQ A9 Kompressor Plus نام داشته و پایه شارژ آن ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

ال جی از جارو برقی بی‌سیم جدیدی رونمایی کرده که حین شارژ شدن محتویات کیسه آن به طور خودکار تخلیه می‌شود.

جاروبرقی مورد بحث LG CordZeroThinQ A9 Kompressor Plus نام داشته و پایه شارژ آن به «سیستم تخلیه گرد و غبار تمام اتوماتیک» مجهز شده که محتویات مخزن جارو را حین شارژ شدن آن به درون کیسه زباله تخلیه می‌کند.

پیشتر قابلیت تخلیه خودکار محتویات مخزن جارو در محصولات دیگری از جمله جاروی رباتیک iRobot Roomba i7 Plus دیده شده بود، اما راهکار ال جی در بین جارو برقی‌های دستی بی‌سیم خلاقانه‌تر محسوب می‌شود. سامسونگ نیز دستگاهی مشابه به نام Clean Station را برای جارو برقی دستی خود تولید کرده اما برای استفاده از آن باید ابتدا کیسه را از جارو جدا کرد و روند تخلیه تماماً به صورت خودکار انجام نمی‌شود.

جدا کردن مخزن زباله جارو برقی و تخلیه آن معمولاً با آلوده شدن دستان و پخش شدن گرد و غبار در محیط همراه است به همین دلیل ال جی این فرآیند را در جاروی جدید خود خودکار کرده و معتقد است عمل تخلیه را «بی دردسر و بهداشتی‌تر» می‌کند.

به گفته سازنده کره‌ای پایه شارژ این جارو علاوه بر تخلیه مخزن از نمایشگر لمسی برخوردار بوده و محلی برای قرار دادن سری‌ها و لوازم جانبی جارو در آن تعبیه شده است. این محصول با سری‌های مختلف شامل سری مخصوص حیوانات خانگی، موکت، سری مخصوص سطوح سخت و همچنین دو باتری و فیلترهای قابل شستشو و تعویض به دست مشتری می‌رسد.

ال جی قیمت و تاریخ عرضه LG CordZeroThinQ A9 Kompressor Plus را اعلام نکرد ولی گفت که در غرفه مجازی این شرکت در نمایشگاه CES 2021 به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی