ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل از اولین نمایشگر 40 اینچی فوق عریض با وضوح 5K رونمایی کرد

دل اولین مانیتور فوق عریض 40 اینچی منحنی خود را با نام «UltraSharp 40» برای استفاده کاربران خانگی و اداری معرفی کرد. مانیتور جدید این شرکت برای انجام کارهایی مانند تولید محتوای ویدیویی کارایی فوق‌العاده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

دل اولین مانیتور فوق عریض 40 اینچی منحنی خود را با نام «UltraSharp 40» برای استفاده کاربران خانگی و اداری معرفی کرد. مانیتور جدید این شرکت برای انجام کارهایی مانند تولید محتوای ویدیویی کارایی فوق‌العاده خوبی دارد. علاوه بر مانیتور 40 اینچی، این شرکت دو مانیتور دیگر 55 و 56 اینچی لمسی رونمایی کرد که قابلیت تشخیص همزمان 20 فرمان لمسی را دارد.

مانیتور UltraSharp U4021QW با نمایشگر منحنی از رزولوشن 5120 در 2160 پیکسل (WUHD) بهره می‌برد. مانیتور جدید پهن‌تر از مانیتورهای معمولی 4K است؛‌ هرچند مانند برخی نمایشگرهای مخصوص گیمینگ عرض چندان خوبی ندارد؛ اما برای مشاهده ویدیوهای 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بسیار مناسب است و ویدیو کاملا روی مانیتور فیت می‌شود.

مانتیور جدید دل با پوشش رنگ گسترده‌ای‌ که دارد، در نمایش رنگ‌ها عملکرد فوق‌العاده خوبی از خود نشان می‌دهد؛ هرچند شرکت دل در مورد پشتیبانی از HDR صحبتی مطرح نکرده است.

مانیتور UltraSharp 40 دل، شارژ 90 وات را از طریق تاندربولت 3 برای سیستم کامپیوتری فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند از امکان انتقال سریع داده از طریق پورت‌های USB و RJ45 با سرعت مطلوب 10Gbpsبهره ببرند. مانیتور جدید از تاریخ 9 بهمن‌ماه با قیمت 2100 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دل در حالی مانیتور جدید را با قیمت 2100 دلار قرار است به بازار عرضه کند که اپل مانیتور منحنی 40 اینچی اپل پرو XDR‌ را با قیمت 5000 دلار در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

شرکت دل علاوه بر معرفی مانیتور جدید 30 اینچی، دو محصول دیگر برای شرکت‌ها و کاربران اداری رونمایی کرده است. مانیتورهای 55 و 65 اینچی جدید دل با رزولوشن 4K و نمایشگر لمسی تعاملی گزینه‌های مناسبی برای شرکت‌ها محسوب می‌شوند. مانیتور Interactive Touch دل با با قابلیت تشخیص همزمان 20 دستور لمسی، به چندین کاربر اجازه می‌دهد به صورت همزمان و تقریبا با تاخیر صفر در زمان واقعی با مانیتور کار کنند.

هنوز قیمت این دو نمایشگر از سوی شرکت دل مشخص نشده است؛‌ اما فروش آنها از 10 فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی