ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقاوم‌ترین و ضعیف‌ترین گوشی‌های سال 2020 به انتخاب کانال زک نلسون

«زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything طی سال گذشته میلادی، ده‌ها گوشی هوشمند را از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت مورد بررسی قرار داده است. در آغاز سال نو میلادی،‌ زک نلسون در اقدامی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

«زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything طی سال گذشته میلادی، ده‌ها گوشی هوشمند را از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت مورد بررسی قرار داده است. در آغاز سال نو میلادی،‌ زک نلسون در اقدامی جالب فهرستی از سخت‌جان‌ترین و مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در سال 2020 منتشر کرد.

از نگاه زک نلسون گوگل پیکسل 5، تعمیرپذیری بسیار خوبی در بین تمامی گوشی‌های هوشمند 2020 دارد و لقب تعمیرپذیرترین گوشی سال 2020 را از آن خود کرد. نمایشگر پیکسل 5 در زمانی حدود یک دقیقه تعویض می‌شود. البته زک، لفظ فریبکارترین گوشی سال را نیز به دلیل استفاده از عبارت بدنه فلزی به این گوشی داد چرا که فقط لایه داخلی آن فلزی است.

در نگاه اول به نظر می‌رسد به غیر از دکمه پاور، بقیه قسمت‌های گوشی هوشمند پیکسل 5 غیر فلزی است. در ویدیوی بررسی زک نلسون مشخص شد که زیر لایه به ظاهر پلاستیکی، فلز قرار دارد. در واقع جنس بدنه پیکسل 5 از آلیاژی مخصوص است که گوگل آنرا آلیاژی پلاستیکی را «bio resin» نامگذاری کرده است. زک نلسون برای نشان دادن لایه فلزی پنهان شده زیر بدنه ظاهرا پلاستیکی، خراش‌های عمیقی روی بدنه دستگاه ایجاد کرده بود.

برادر کوچکتر پیکسل 5 یعنی پیکسل 4a نیز از سوی زک نلسون به عنوان مقاوم ترین موبایل سال گذشته میلادی معرفی شد. اکسون 20 با طراحی خلاقانه‌ای که دراد توجه بسیاری را به خود جلب کرد و زک نیز لقب مبتکرانه‌ترین گوشی سال را به این موبایل داد. زد‌تی‌ای اکسون 20 نخستین گوشی هوشمند بازار است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد

از بین گوشی‌های جدید اپل هم آیفون 12 پرو مکس به دلیل برخورداری از بهترین طراحی داخلی در فهرست زک نلسون قرار داد. یکی از غیر قابل تعمیرترین گوشی‌های سال گذشته میلادی، بلک شارک 3 است و ضعیف‌ترین گوشی از نظر مقاومت نیز وان پلاس نورد اعلام شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی