ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Earin از کوچکترین و سبک‌ترین ایربادز کاملا بی‌سیم دنیا رونمایی کرد

در آستانه نمایشگاه CES 2021، شرکت «Earin» از جدیدترین هدفون کاملا بی‌سیم خود با نام «A-3» با قیمت 199 دلار رونمایی کرد که به ادعای این کمپانی کوچکترین و سبک‌ترین هدفون بازار است. ایربادز جدید ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

در آستانه نمایشگاه CES 2021، شرکت «Earin» از جدیدترین هدفون کاملا بی‌سیم خود با نام «A-3» با قیمت 199 دلار رونمایی کرد که به ادعای این کمپانی کوچکترین و سبک‌ترین هدفون بازار است.

ایربادز جدید با طراحی متفاوت و با کیس‌هایی در ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. جنس سری‌های هدفون، سیلیکونی نیستند و در نتیجه به صورت کامل در کانال گوش قرار نمی‌گیرند؛‌ بلکه Earin طراحی متفاوت‌تری را برای ایربادز جدید خود درنظر گرفته که کاربران بدون احساس خستگی بتوانند در کل روز از ایربادز A-3 به راحتی استفاده کنند.

اپل نیز هدفون ایرپادز را تقریبا با رویکرد مشابه ایربادز Earin طراحی کرده است؛ ‌اما کیفیت صدای نسبتا ضعیفی خصوصا در بیس‌های پایین دارد. Earin برای حل مشکل کیفیت صدا از اسپیکرهای بزرگ 14.3 میلی‌متری کمک گرفته است که عملکرد قدرتمندتری نسبت به هدفون‌های قبلی شرکت دارند.

باتوجه به ابعاد اسپیکرها،‌ فضای زیادی برای سایر المان‌های ایربادز خصوصا باتری باقی نمی‌ماند. درنتیجه طول عمر باتری ایربادز  A-3 تنها 5 ساعت اعلام شده است. محصول جدید Earin نیازی به ویژگی‌های مانند حذف نویز فعال یا فعال کردن دستیار صوتی هندزفری ندارد.

ابعاد کیس شارژر آلومینیومی آنودایز ایربادز در مقایسه با خود هدفون بسیار بزرگ‌ به نظر می‌رسد. ظاهرا علت طراحی چنین کیسی، به باتری بزرگ آن مربوط می‌شود که می‌تواند تا 25 ساعت قابلیت شارژدهی داشته باشد. این کیس زیبا به صورت بی‌سیم یا از طریق اتصال USB شارژ مورد نیاز هدفون را تامین می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ایربادز  A-3 تشخیص خودکار گوش چپ و راست از یکدیگر است. هدفون کانال‌های استریو را به صورت اتوماتیک برای گوش‌های سمت راست و چپ تنظیم می‌کند. در واقع روی بدنه هدفون مشخص نشده که سری مربوط به کدام گوش است.

هدفون جدید از شتاب سنج داخلی برخوردار است و با سیستم عامل اندروید و iOS  قابلیت همگام سازی دارد و کاربر به راحتی می‌‌تواند از میزان شارژ باقیمانده باتری مطلع شود.

ایربادز A-3 با وجود طراحی خاصی که دارد می‌تواند تا حدی در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب از خود مقاومت نشان دهد و از استاندارد IP52   بهره می‌برد. هدفون جدید با چیپست QCC5121 کوالکام مجهز به حسگر تشخیص قرار گرفتن در گوش است. در واقع وقتی حین پخش موسیقی کاربر هدفون را از گوش خود خارج می‌کند، ایربادز به صورت خودکار، پخش موسیقی را متوقف می‌کند . هدفون جدید از کدک‌های با تاخیر کم بلوتوث  SBC ،AAC ،aptX و aptX پشتیبانی می‌کند.

باید دید آیا A-3 می‌تواند کیفیت صوتی مطلوبی را ارائه دهد تا بتواند با سایر هدفون‌های کاملا بی‌سیم  200 دلاری رقابت کند یا خیر. ایربادز جدید در دو ترکیب رنگ کیس مشکی و نقره‌ای فصل اول 2021 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.yousefian
    m.yousefian | ۱۸ دی ۱۳۹۹

    سلام، لطفا یه پست بزارید که بهترین ایر پاد ها توی بازار ایران رو نشون بده، اینجوری خیلی بهتر میشه، الان با این همه تنوع برند ها ادم نمیدونه واقعن کدومشون خوبن. ممنون ازتون

مطالب پیشنهادی