ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تقویت گرامر
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ LearnEnglish Grammar؛ راهی آسان برای تقویت گرامر

همه اپلیکیشن‌های آموزش زبان مثل هم نیستند و آموزش را از صفر شروع نمی‌کنند. بعضی اپ‌ها بیشتر روی «تقویت» آموخته‌های قبلی متمرکز شده‌اند و سعی دارند مهارت‌های زبانی‌تان را تثبیت کرده و آن‌ را ارتقاء ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

همه اپلیکیشن‌های آموزش زبان مثل هم نیستند و آموزش را از صفر شروع نمی‌کنند. بعضی اپ‌ها بیشتر روی «تقویت» آموخته‌های قبلی متمرکز شده‌اند و سعی دارند مهارت‌های زبانی‌تان را تثبیت کرده و آن‌ را ارتقاء بدهند، درست مثل اپلیکیشن LearnEnglish Grammar که امروز با آن آشنا می‌شویم.

اگر احساس می‌کنید که گرامر انگلیسی‌تان به اندازه Speaking و Listening‌ تان قوی نیست احتمالا محصول «شورای فرهنگی بریتانیا» بتواند چاره کارتان باشد. LearnEnglish Grammar از ساده‌ترین مفاهیم گرامری مثل افعال to be و گذشته و حال و آینده گرفته تا سنگین‌ترین مباحث را با روش تست و آزمون به شما یاد می‌دهد.

تقویت گرامر

این اپلیکیشن در دو نسخه منتشر شده، یکی نسخه US برای لهجه آمریکایی و دیگری UK که روی تلفظ و قواعد انگلیسی بریتانیایی تمرکز کرده. تفاوت بین این دو نسخه خیلی زیاد نیست و هر دو رویکرد مشابهی برای آموزش و تقویت گرامر شما دارند هر چند که نسخه بریتانیایی اپ به خاطر تمرکز روی فرهنگ کشور برخاسته از آن محبوبیت بیشتری دارد.

مبنای کار اپلیکیشن تست‌های چهارگزینه‌ای است و این تست‌ها در 9 سطح طبقه‌بندی شده‌اند که از سطح آماتور شروع می‌شود تا به بالاترین سطح یعنی Advanced 2 برسید. در سطوح پایین اکثر تست‌ها چهارگزینه‌ای هستند اما هر چه به جلوتر می‌روید سؤالات سخت‌تری روی کار می‌آیند که به خوبی به چالشتان بکشند. مثلا سؤالات جای خالی جزو سخت‌ترین سؤالات اپلیکیشن‌ هستند که باید جواب‌ها را بر اساس دانش قبلی در جای خالی تایپ کنید.

تقویت گرامر

باید توجه داشته باشید که LearnEnglish Grammar با این که سطح مبتدی دارد، اما واقعا برای افراد مبتدی ساخته نشده و برای استفاده صد درصدی از اپلیکیشن حتما باید به میزانی با زبان انگلیسی آشنا باشید. همین موضوع باعث شده که این اپلیکیشن به گزینه خوبی برای زبان‌آموزان و آمادگی برای آیلتس و تافل تبدیل شود، البته اگر بتوانید با تبلیغات ریز و درشت اپلیکیشن کنار بیایید.

LearnEnglish Grammar برای آی او اس و اندروید به صورت رایگان منتشر شده و برای تقویت گرامر جزو بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. راستی اگر این اپلیکیشن را دوست داشتید، بد نیست نگاهی به دیگر محصولات British Council هم داشته باشید که هر کدام به طور تخصصی روی تقویت یک جنبه از زبان شما تمرکز کرده‌اند.

LearnEnglish Grammar - US edition

LearnEnglish Grammar - US edition

سازنده: British Council قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 122 / 40 مگابایت زبان:
LearnEnglish Grammar - UK edition

LearnEnglish Grammar - UK edition

سازنده: British Council قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی