ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سینگر 911 سافاری؛ وقتی رویا تبدیل به واقعیت می‌شود

سینگر شرکتی مستقر در کالیفرنیا آمریکا است که 911 های قدیمی را به صورت تخصصی و اختصاصی بازطراحی و تقویت می‌کند و به واسه همین تغییرات یکی از مشهورترین شرکت های مستقل در صنعت خودروسازی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سینگر شرکتی مستقر در کالیفرنیا آمریکا است که 911 های قدیمی را به صورت تخصصی و اختصاصی بازطراحی و تقویت می‌کند و به واسه همین تغییرات یکی از مشهورترین شرکت های مستقل در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.

این شرکت جدیدترین ساخته خود یعنی 911 سافاری را معرفی کرده که قابلیت هایی در حد و اندازه خودروهای رالی داکار و سری مسابقات Baja 1000 دارد.

این مدل بر پایه پورشه 911 با کد اتاق 964 توسعه داده شده است.

مدل مذکور سفارش یکی از مشتریان این شرکت است که درخواست یک 911 با قابلیت های بالای آفرودی مجهز به موتور هوا خنک را داده است. این مدل با مشارکت ریچارد توتیل متخصص خودروهای رالی شرکت پورشه تولید شده است.

در حقیقت این مشتری دو دستگاه از این 911 سافاری را سفارش داده است. یک دستگاه به رنگ سفید که قابلیت حرکت در جاده های بیابانی را دارد و یک دستگاه به رنگ قرمز که قابلیت استفاده بر روی سطح آسفالت را به این مشتری ثروتمند می‌دهد.

این پروژه به صورت اختصاصی نخواهد بود و در صورت سفارش به سینگر شما می‌توانید یک دستگاه 911 سافاری مدرن داشته باشید.

پورشه در رقابت های رالی مونت کارلو در سال 1965 با مدل رالی 911 مسابقه داده و توانسته اشت مقام پنجم را کسب کند. همچنین برای طراحی و توسعه سینگر 911 سافاری از خودروهای برنده رالی داکار با کد اتاق 953 و 959 در اواسط دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است.

پورشه 911 با کد اتاق 964 مدل سال 1990 با موتور 3.6 لیتری تخت 6 سیلندر مجهز به دو توربوشارژر با حداکثر قدرت 450 اسب بخار نیرو رسان این 911 سافاری است.

سیستم چهار چرخ محرک دائمی، گیربکس دنده دستی 5 سرعته، مخزن سوخت بزرگ، دو چرخ یدکی سایز اصلی که یکی از آنها در بخش جلو و دیگری در بخش عقب خودرو قرار دارد، رول کیج با تاییدیه FIA، بدنه ساخته شده از فیبرکربن که به صورت تاشو طراحی شده است تا در صورت تصادف و یا خرابی به سرعت به بخش قوای محرکه و سیستم تعلیق امکان دسترسی وجود داشته باشد همه و همه از جمله تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 5 جهت مجهز به فنربندی با قابلیت میرایی بالای، ترمزهای فولادی با کالیپر 4 پیستونه، لاستیک های 16 اینچی با فاق بالا ساخت شرکت گوودیر و چرخ های آلومینیومی از دیگر مشخصات سینگر 911 سافاری هستند.

از آنجا که بدنه 964 به نسبت خودروهای امروزی بسیار کوچک است ظاهر کارتونی مانندی به خود گرفته که دلیل اصلی آن استفاده از سیستم تعلیق و چرخ های کاملا مدرن و به روز است.

فلپ های قرار گرفته در زیر گلگیر قابلیت پخش بالای گل را دارند و در کنار بدنه نیز از این گل پاش استفاده شده و نام پورشه بر روی آن حک شده است. سپر عقب نیز به صورت یک تکه ساخته شده از آلومینیوم تراش خورده است. در داخل اتاق نیز صندلی‌های حرفه ای سبک وزن، یک سیستم ناوبری کامل، ترمز دستی هیدرولیکی و سیستم هیدراتاسیون برای هر دو سرنشین در نظر گرفته شده است.

911 سافاری

بر روی صندلی های نیز از پوشش فلورسنت استفاده شده تا فرصت شخصی سازی به مشتریان سینگر داده شود. طراحان شرکت سینگر حتی از اهرم تعویض دنده و فرمان با طراحی اختصاصی خود در داخل این 911 سافاری استفاده کرده اند. در مورد قیمت این مدل خاص و چشمگیر همین بس که برچسب قیمتی 7 رقمی برای آن باید بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی