ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ دنیای ماینکرفت کوچک‌تر می‌شود

ماینکرفت به تازگی اعلام کرده که یک سوپر سیزن پنج‌ماهه با چالش‌ها و جوایز فراوان برای بازی Minecraft Earth در راه است که در روز ۳۰ ماه ژوئن پایان می‌یابد و پس از آن بازی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۹ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

ماینکرفت به تازگی اعلام کرده که یک سوپر سیزن پنج‌ماهه با چالش‌ها و جوایز فراوان برای بازی Minecraft Earth در راه است که در روز ۳۰ ماه ژوئن پایان می‌یابد و پس از آن بازی برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

Minecraft earth

این عنوان واقعیت افزوده فقط دو سال است که منتشر شده اما به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا نتوانست عملکرد مناسبی که از آن  انتظار می‌رفت را داشته باشد و همین میزان توجهی که دریافت کرد را هم تا حدی مدیون اسم ماینکرفت بود اما به نظر می‌رسد که کار این بازی به پایان رسیده است و باید با آن خداحافظی کنیم.

evangelion

در هفت‌ سنگ‌های هفته‌های قبل هم خبرهایی از همکاری بازی‌ها و انیمه‌ها داشتیم و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه دارد چون سازندگان Honkai Impact 3 هم به تازگی اعلام کردند با انیمه‌ی Neon Genesis Evangelion همکاری مشترکی خواهند داشت که هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم و باید منتظر بمانیم.

Netmarble هم اعلام کرد که دو فصل داستانی جدید به بازی Marvel Future Fight افزوده خواهد شد و برای شخصیت‌ها‌ی ثور، لوکی و والکری هم یونیفرم‌های جدید در راه است که در طی یک آپدیت به همراه تغییرات جزئی دیگر عرضه خواهد شد.

در سال ۲۰۰۳ یک بازی با عنوان باب اسفنجی عرضه شد که برای کنسول‌ها در دسترس بود تا این ‌که امسال ری‌میک بازی هم منتشر شد و اعلام شد که بازی برای پلتفرم موبایل هم در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی از این اعلام گذشته است و حالا بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است تا برای پیش ثبت نام آن اقدام کرده و همراه با باب‌اسفنجی و دوستانش از شهر دریایی در برابر پلانکتون دفاع کنید.

Choppy Waters

  • بازی آفلاین است

لیست بازی‌های این هفته را با Choppy Waters شروع می‌کنیم که یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته بود؛ بالاخره ما هر روز با بازی‌ای روبرو نمی‌شویم که در آن شاهد شنا کردن یک گربه در اعماق اقیانوس باشیم. البته در مراحل بالاتر آیتم‌های عجیب‌تری مثل کوسه‌های لیزردار هم به بازی اضافه می‌شوند که باید کنترلشان را به دست بگیرید و کمک کنید تا بدون برخورد با صخره‌ها شنا کنند.

Choppy Waters‏

Choppy Waters‏

سازنده: Derek Briggs قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 260/78 مگابایت زبان:

Fisherman Cards Game

  • بازی آفلاین است

اقیانوس‌ها همیشه پر از افسانه و داستان‌های مربوط به موجودات دریایی عجیب و گنج‌های پنهان بوده‌اند و حالا در  Fisherman Cards Game‏ به شکل یک بازی درآمده‌اند. شما در این بازی با چینش کارت‌ها و جمع کردن امتیاز داستانی را جلو می‌برید که در آن به جنگ هیولاهای هفت دریا خواهید رفت و در اقیانوس‌ها به دنبال گنج خواهید گشت.

Fisherman Cards Game‏

Fisherman Cards Game‏

سازنده: BADBONES PRODUCTIONS قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 69.3/55 مگابایت زبان:

Mad Cars

  • بازی آفلاین است

بازی‌های مسابقه‌ای زیادی را تا به حال تجربه کرده‌ایم که در آن‌ها صاحب یک ماشین هستیم اما در بازی Mad Cars‏ داستان متفاوت است زیرا شما صاحب یک دسته‌ ماشین هستید که هم‌زمان با هم حرکت می‌کنند و باید تلاش کنید تا کمترین میزان تصادف ممکن اتفاق بیفتد و بیشترین تعداد ماشین را به مقصد برسانید.

Mad Cars‏

Mad Cars‏

سازنده: TapMen قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 40.4/28 مگابایت زبان:

TinyVale

  • بازی آنلاین است

بازی TinyVale شما را در نقش یک مغازه‌دار قرار می‌دهد که باید برای جمع‌ کردن آیتم و لوت به حیات وحش برود و سپس هر چه پیدا کرده را در مغازه خود بفروشد البته اگر بتوانید مواد معدنی کمیاب، ماهی‌های عجیب و حتی قارچ‌های گران‌قیمت پیدا کنید سود بیشتری نصیبتان می‌شود. درآمدی که از فروش به دست می‌آورید برای خرید تجهیزات و ارتقا‌ی آیتم‌ها به دردتان می‌خورد.

TinyVale‏

TinyVale‏

سازنده: The Carrot Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 150/40 مگابایت زبان:

Professor Lupo: Ocean

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Professor Lupo: Ocean‏ در یک کشتی فضایی روایت می‌شود که وضعیت مناسبی ندارد، تقریبا رو به فروپاشی است و در آب هم شناور شده. هوش مصنوعی کشتی به شما می‌گوید برای تعمیر آن چه کار کنید. در مدت زمان تعمیر کردن کشتی با آدم فضایی‌ها و موجودات عجیب دیگر روبرو می‌شوید و باید یاد بگیرید که چطور از آن‌ها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

Professor Lupo: Ocean‏

Professor Lupo: Ocean‏

سازنده: BEAUTIFUN GAMES قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/43 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی