ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین مانیتورهای ایسر با نرخ رفرش 120 هرتز و HDMI 2.1 از راه می‌رسند

ایسر همزمان با نمایشگاه CES 2021 اعلام کرد مانیتورهای جدید سری نیترو و پریدیتور این شرکت با رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی بالا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. ایسر قصد دارد سه مدل نمایشگر گیمینگ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

ایسر همزمان با نمایشگاه CES 2021 اعلام کرد مانیتورهای جدید سری نیترو و پریدیتور این شرکت با رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی بالا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

ایسر قصد دارد سه مدل نمایشگر گیمینگ با رزولوشن 4K را اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه کند. باتوجه به اینکه گیرمرها علاوه بر رزولوشن مطلوب به نرخ بروزرسانی بالای نمایشگر نیز اهمیت می‌دهند؛‌ ایسر در هر سه نمایشگر خود به این دو نیاز در کنار یکدیگر توجه کرده است.

 

مانیتور ایسر نیترو  XV282K KV

این نمایشگر با وضوح UHD، نخستین مانتیور ایسر است که در کنار فناوری FreeSync (برای هماهنگ‌سازی نرخ رفرش صفحه با نرخ رندر دریافتی از پردازشگر گرافیکی) از پورت HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور 28 اینچی دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل با رفرش ریت 144 هرتز و با پشتیبانی از AMD FreeSync در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ایسر ادعا می‌کند زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است. این نمایشگر IPS می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد و به ادعای ایسر دارای کنتراست 100.000.000 در یک است. نمایشگر با HDR 400  از کابل HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ایسر نیترو XV282K KV با قیمت 899.99 دلار اردیبهشت‌ماه (ماه می) در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مانیتور ایسر  پریدیتور XB273U NX

دومین نمایشگر جدید ایسر، مانیتور 27 اینچی ایسر پریدیتور  XB273U NX است که از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد و مجهز به پنل ایسر Agile-Splendor IPS بوده و در حالت اورکلاک از نرخ بروزرسانی 275 هرتز بهره می‌برد.

مانیتور HDR ایسر می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد. ایسر ادعا می‌کند زمان پاسخ‌‌دهی نمایشگر در انتقال از خاکستری به خاکستری 0.5 میلی ثانیه است.

نمایشگر می‌تواند نرخ بروزرسانی متغیری را با NVIDIA G-SYNC ارائه دهد. همچنین مجهز به آنالیزر تاخیر با نام  NVIDIA Reflex Latency Analyzer است که زمان بین کلیک ماوس و تغییر پیکسل را اندازه گیری می‌کند. این ویژگی نیز برای گیمرها به مانیتور اضافه شده است.

مانیتور ایسر پریدیتور  XB273U NX با قیمت 1099.99 دلار اردیبهشت‌ماه (ماه می) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مانیتور ایسر پریدیتور  XB323QK NV

درنهایت سومین مانیتور گیمینگ ایسر، مجهز به نمایشگر 31.5 اینچی G-Sync است. این مانیتور اولین بار در خردادماه امسال رونمایی شد و قرار بود شهریورماه به بازار عرضه شود که این اتفاق نیفتاد. ایسر اعلام کرده این مانیتور نیز اردیبهشت‌ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مانیتور ایسر پریدیتور  XB323QK NV  از نمایشگر  UHD با رزولوشن بالای 3840 در 2160 پیکسل و نرخ بروزرسانی 144 هرتز بهره می‌برد. مانیتور جدید از  HDR 400 پشتیبانی کرده و می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد. سومین مانیتور گیمینگ ایسر با قیمت 1199.99 دلار اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی