ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

JBL از انبوهی هدفون و ایرباد کاملا بی‌سیم با قابلیت‌های متنوع رونمایی کرد

CES 2021 برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود اما این بدان معنی نیست که JBL با دست پر در آن حاضر نشود. این شرکت تعداد زیادی از جدیدترین محصولات را برای این نمایشگاه تدارک دیده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

CES 2021 برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود اما این بدان معنی نیست که JBL با دست پر در آن حاضر نشود. این شرکت تعداد زیادی از جدیدترین محصولات را برای این نمایشگاه تدارک دیده که شامل هدفون و ایربادهای کاملا بی‌سیم می‌شود.

ایرباد «لایو پرو پلاس» که شباهت زیادی هم به ایرپاد اپل دارد، ایرباد ورزشی «فری NC پلاس»، ایرباد «رفلکت مینی NC» هدفون‌های دور گوشی «لایو 660NC» و «تیون وان» و هدفون رو گوشی «لایو 460NC» از جمله محصولاتی است که JBL در این نمایشگاه رونمایی کرده و همه آنها از حذف نویز فعال و حالت Smart Ambient برای رساندن صدای محیط به گوش کاربر بهره می‌برند. این تنها بخشی از محصولات JBL  است و در ادامه به معرفی دیگر مدل‌ها نیز می پردازیم.

فری NC پلاس
فری NC پلاس

ایربادهای کاملا بی‌سیم لایو پرو پلاس و فری NC پلاس با استاندارد شارژ Qi سازگاری داشته و با یکبار شارژ کامل تا ۷ ساعت امکان پخش مداوم موزیک را به شما می‌دهند اما با در نظر گرفتن کیس همراه این میزان به ترتیب ۲۱ و ۱۴ ساعت افزایش می یابد. شارژدهی رفلکت مینی NC شبیه به لایو پرو پلاس است.

رفلکت مینی NC

از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب لایو پرو پلاس از استاندارد IPX4 برخوردار است اما اگر به دنبال مدلی مقاوم‌تر هستند بهتر است فری NC یا رفلکت مینی NC را انتخاب کنید که استاندارد IPX7 را دریافت کرده‌اند.

لایو 660NC

هدفون‌های لایو 660NC و 460NC با ۱۰ دقیقه شارژ امکان ۴ ساعت پخش موزیک را به شما می‌دهند .و در صورتی که فرایند شارژ کامل شود این میزان به ۵۰ ساعت می‌رسد. تنها هدفونی که در این سری از حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند «تیون 510BT» است که ۴۰ ساعت شارژهی داشته و با قیمت مقرون به صرفه ۴۹ دلار عرضه می‌شود.

460NC

در صورتی که به هدفون‌های پشت گردنی علاقه دارید JBL  برای شما «تیون 215BT» و «تیون 125BT» را تدارک دیده که تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارند اما در آنها خبری از مقاومت در برابر آب نیست و بهتر است حین ورزش استفاده از آنها را فراموش کنید.

215BT

یکی دیگر از هدفون‌های دور گوشی جدید این شرکت «تور وان» است که با قیمت چشمگیر ۳۰۰ دلاری عرضه شده اما از قابلیت‌هایی نظیر حذف نویز تطبیقی، اطلاع از صدای محیطی، چهار میکروفون برای افزایش کیفیت و ۲۵ ساعت شارژدهی در حالت حذف نویز فعال برخوردار است.

تور وان

ایرباد «تور پرو پلاس» هم محصول دیگری با قیمت ۲۰۰ است که تا ۶ ساعت شارژدهی داشته و از استاندارد IPX4 برخوردار است.

تور پرو

ایربادها و هدفون‌های سری لایو JBL را از دو ماه دیگر روانه بازار خواهد کرد. مدل‌های لایو 460NC، فری NC پلاس، پرو پلاس و در نهایت 660NC به ترتیب ۱۳۰، ۱۵۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ دلار قیمت خورده‌اند. بهای سری تیون نیز با ۴۰ دلار برای 125BT شروع شده و تا ۱۰۰ دلار برای 660NC بالا می‌رود. سری‌های تور از چهار ماه دیگر روانه بازار خواهند شد و مدل رفلکت مینی نیز در بهار سال آینده و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی