ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد مینی ۶ احتمالا نمایشگر ۸.۴ اینچ با حاشیه باریک خواهد داشت

وب سایتی ژاپنی با انتشار گزارشی مدعی شد اپل سرگرم توسعه مدل جدید آیپد مینی با نمایشگر بزرگ‌تر است و حدوداً سه ماه دیگر از آن رونمایی می‌کند. وب سایت Mac Otakara با استناد به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

وب سایتی ژاپنی با انتشار گزارشی مدعی شد اپل سرگرم توسعه مدل جدید آیپد مینی با نمایشگر بزرگ‌تر است و حدوداً سه ماه دیگر از آن رونمایی می‌کند.

وب سایت Mac Otakara با استناد به اطلاعات بدست آمده از تأمین کنندگان چینی محصولات اپل اعلام کرد که آیپد مینی جدید نمایشگر ۸.۴ اینچی خواهد داشت که نسبت به مدل فعلی (۷.۹ اینچ) کمی بزرگتر شده است. همچنین حاشیه نمایشگر این مدل باریک‌تر خواهد بود و از لحاظ ظاهری شبیه آیپد ایر ۳ است. وب سایت یاد شده اشاره می‌کند که اپل از این زبان طراحی برای نسل نهم آیپد ارزان قیمت نیز استفاده خواهد کرد.

آیپد مینی 5

آنطور که در ادامه گزارش آمده آیپد مینی ۶ از لحاظ ظاهری شبیه آیپد ارزان قیمت جدید خواهد بود و همچنان دارای دکمه Home مجهز به فناوری Touch ID و نمایشگر دارای حاشیه در بالا و پایین و پورت Lightning است.

Mac Otakara اشاره می‌کند که آیپد مینی جدید مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰) به بازار عرضه می‌شود، بنابراین احتمال دارد اپل از آن در رویدادی در همین ماه رونمایی کند. «مینگ-چی کو» تحلیلگر باسابقه مسائل مربوط به اپل اوایل سال گذشته میلادی اعلام کرد که نسل بعدی آیپد مینی احتمالاً نمایشگری بین ۸.۵ تا ۹ اینچ خواهد داشت. وی افزود اپل سرگرم توسعه آیپد مینی با نمایشگر mini-LED هم هست ولی مشخص نکرد این محصول همان آیپد مینی ۶ است یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی