ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارتاپ‌های الکامپ
تکنولوژی

امروز آخرین مهلت برای شرکت در الکام استارز آنلاین است

تیم اجرایی نمایشگاه آنلاین الکام استارز اعلام کرده تیم‌های خواهان شرکت در مراسم الکام استارز امسال تنها تا پایان امروز (شنبه ۲۰ دی ماه) فرصت ثبت نام و تکمیل مدارک خود را دارند. مکاتبات و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

تیم اجرایی نمایشگاه آنلاین الکام استارز اعلام کرده تیم‌های خواهان شرکت در مراسم الکام استارز امسال تنها تا پایان امروز (شنبه ۲۰ دی ماه) فرصت ثبت نام و تکمیل مدارک خود را دارند.

مکاتبات و درخواست‌های بالای بسیاری از شرکت‌های استارتاپی کشور باعث شد که سازمان نصر کشور تصمیم به برگزاری الکام استارز علی رغم لغو شدن مراسم الکامپ ۹۹ بگیرد ولیکن بخاطر شرایط حاکم پیرامون شیوع ویروس کرونا در کشور، الکام استارز امسال کاملا آنلاین برگزار خواهد شد.

با اینکه مهلت ثبت نام تیم‌ها تا ۱۲ دی ماه بود اما این موضوع طی روزهای اخیر تمدید شده بنا به اعلام روابط عمومی جشنواره، امروز آخرین روز مهلت ثبت نام در الکام استارز برای تمامی تیم‌ها است.

در الکام استارز امسال به ۱۵ استارتاپ برتر جوایز و تسهیلاتی اهدا خواهد شد که ۵ مورد از آنها در حوزه‌های فناوری خاصی که دولت مد نظر دارد باید فعالیت کنند؛ حوزه‌هایی که بدنه حاکمیت و دولت معتقد است ترندهای آینده دنیای فناوری هستند و ورود سرمایه‌گذاران در آنها به خاطر شرایط اقتصادی خاص کشور با کندی صورت می‌گیرد. حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، مجازی سازی زندگی، بلاکچین، راه‌حل‌های مشکلات کرونا، ۵ حوزه تخصصی هستند که دولت قصد دارد از تیم‌های فعال در این حوزه در الکام استارز حمایت کند.

الکام استارز از از سال ۱۳۹۴ به مراسم الکامپ اضافه شده و با اینکه در سالهای اولیه فعالیت خود جایگاه بسیار کوچکی داشت ولی در سال گذشته بخش بزرگی از نمایشگاه الکامپ را به خود اختصاص داد که جزو پربازدیدترین بخش‌ها نیز به حساب می‌آمد و در سال گذشته ۵ سالن به طور کامل به تیم‌های حاضر در این بخش اختصاص یافته شده بود.

این رویداد بستری است برای نشان دادن تلاش‌های کسب‌وکارهای کوچک در راستای رونق اقتصاد. ثبن‌نام در این رویداد از طریق وب‌سایت رسمی آن انجام خواهد شد که مراحل ثبت نام را نیز در قالبی فایلی فشرد و کوتاه نیز منتشر ساخته که می‌توانید آن را به صورت PDF از اینک لینک دریافت کنید.

رویداد امسال شامل سه بخش الکام پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب است که جزییات این بخش‌ها را می‌توانید در این لینک بخوانید. همچنین جزییات بیشتری درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیم‌ها که بیش از ۱۵۰ میلیون تومان وجه نقد و چند صد میلیون تسهیلات خواهد بود نیز در این لینک قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی