ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

هارمن آینده سیستم‌های صوتی هوشمند خودرو را به نمایش گذاشت

هارمن که یکی از اصلی ترین شرکت ها در زمینه ساخت سیستم های صوتی مخصوص خودروهای لوکس و رده بالا به حساب می‌آید. در اولین رویداد مجازی خود نسل جدید سیستم عامل پیشرفته شرکت خوبش ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

هارمن که یکی از اصلی ترین شرکت ها در زمینه ساخت سیستم های صوتی مخصوص خودروهای لوکس و رده بالا به حساب می‌آید. در اولین رویداد مجازی خود نسل جدید سیستم عامل پیشرفته شرکت خوبش را با نام «Drive-Live Concert ExP» معرفی کرد.

هارمن

فرانک مافا معاون ارشد شرکت هارمن در رابطه با این سیستم عامل جدید می‌گوید:

امروزه تماشا و پخش کنسرت های موسیقی با توجه به شیوع ویروس کرونا به شدت مخاطب دارد و ما نیز با معرفی این سیستم جدید سعی در پخش زنده و مستقیم آن در خودروها را داریم.

این سیستم صوتی و اختصاصی قابلیت استفاده در خودرو و حتی در خانه را دارد و با توجه به سطح بالای شخصی سازی می‌تواند شنونده را در انواع موسیقی غوطه‌ور کند.

در سیستم صوتی جدید این شرکت موسیقی و تجربه شنیداری مخاطب به شدت در هم آمیخته است. در این سیستم سعی شده تا بهترین تجربه شنیداری و دیداری برای سرنشینان خودرو فراهم شود. شرایط به گونه‌ای است که گویا شما به عنوان سرنشین خودرو بر روی صندلی سالن کنسرت نشسته‌اند و مشغول تماشای آن هستند.

این سیستم تجربه مجازی تعاملی و زنده (L.I.V.E) را به مانند یک بستر رسانه‌ای اجتماعی در اختیار طرفداران موسیقی قرار می‌دهد.

تقریبا در هر مکانی می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. چه در داخل خودرو و چه در اتاق نشیمن...

این سیستم به بینندگان کنسرت این امکان را می‌دهد تا از خواننده یا گروه محبوب خود درخواست آهنگ جدیدی کنند.

در این سیستم امکان رای گیری درمورد آهنگی بعدی که قرار است در کنسرت اجرا شود میسر است. هنرمندان نیز امکان پاسخ دهی به طرفداران خود را دارند تا یک رابطه تعاملی مشابه با آنچه که در کنسرت های فیزیکی اتفاق می‌افتد را تجربه کنند.

بینندگان می‌توانند زاویه دید خود را از دوربین های کار گذاشته شده در داخل استدیو پخش کنسرت انتخاب کنند و حتی نمای نزدیک هنرمند محبوب خود را مشاهده کنند.

سیستم «Head Audio Headrest» از پیشرفته ترین سیستم های صوتی موجود در بازار به شمار می‌رود و قابلیت نصب بر روی انواع خودروها را دارد. این پلت فرم جدید امکان شخصی سازی سیستم صوتی در نقاط مختلف اتاق را به سرنشینان می‌دهد.

بالهای مکانیزه قرار گرفته در پشتی صندلی نیز امکان تجربه شنیداری جدیدی را به شما خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی