ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تسلا مدل ۲ احتمالا سال آینده میلادی از راه می‌رسد

محبوبیت تسلا در ماه‌های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده و ارزش سهام آن رشد سرسام‌آوری داشته. حالا طبق اطلاعات جدید، این کمپانی توسعه یک خودروی جدید که احتمالا تسلا مدل ۲ نام دارد را به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

محبوبیت تسلا در ماه‌های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده و ارزش سهام آن رشد سرسام‌آوری داشته. حالا طبق اطلاعات جدید، این کمپانی توسعه یک خودروی جدید که احتمالا تسلا مدل ۲ نام دارد را به پایان رسانده و سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود.

تسلا مدت‌هاست در چین شروع به تولید خودرو کرده و مدیرعامل آن، ایلان ماسک چین را محل مناسبی برای توسعه، خلق و بکارگیری فناوری‌های جدید می‌داند. اوایل ژانویه ۲۰۲۰ در مراسمی در شانگهای که اولین خودروهای مدل ۳ تولید شده در چین در اختیار خریداران قرار گرفت، ماسک از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه در چین خبر داد.

ایلان ماسک اعلام کرد در این مرکز، یک خودروی جدید برای کل جهان خلق می‌شود:

«محصولی که جذاب خواهد بود و می‌خواهیم خلق آن در چین را امتحان کنیم. چین یک خودروی جدید طراحی می‌کند که در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به باور من این موضوع هیجان‌انگیز است.»

در اواسط ژانویه ۲۰۲۰ تسلا شروع به جذب نیرو برای این مرکز تحقیق و توسعه کرد و از آن‌ها برای تولید خودروهای به سبک چینی کمک خواست. حالا یک رسانه چینی با استناد به منابع معتبر، ادعا کرده این خودروی جدید تسلا در سپتامبر ۲۰۲۰ مورد تایید قرار گرفته. انتظار می‌رود تاییدیه تولید این محصول در مارس ۲۰۲۱ تکمیل شود و در سال ۲۰۲۲ شاهد شروع تولید و تحویل آن باشیم.

تسلا مدل ۲

این خودروی جدید که احتمالا تسلا مدل ۲ نام خواهد داشت، در کارخانه «گیگا» شانگهای به تولید می‌رسد. طبق گفته منابع، شاسی این خودروی جدید مبتنی بر مدل ۳ خواهد بود که باعث افزایش سرعت تولید می‌شود. احتمالا چنین موضوعی موجب توسعه سریع این خودرو شده و انتظار می‌رود قیمتش در محدوده ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار باشد.

تسلا در هنگام شروع به جذب نیرو در مرکز تحقیق و توسعه خود در چین، از تصویر یک خودروی مفهومی استفاده کرد که تا به امروز معرفی نشده. این احتمال وجود دارد که محصول جدید یا تسلا مدل ۲ طراحی مشابه آن داشته باشد، البته شاید این تصویر مربوط به پروژه‌های بعدی این کمپانی باشد. با این حال اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، باید در ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیشتر و همچنین تصاویری از این خودرو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Alireza?
    Alireza? | ۲۱ دی ۱۳۹۹

    آقا آریا شما که میگفتی چین سرزمین آرزوها نیست حالا که ایلان ماسک(که کشته مردشی)داره توی چین آرزوهاشو میسازه چی میگی؟

    • afg
      afg | ۲۱ دی ۱۳۹۹

      ????

    • آریا
      آریا | ۲۱ دی ۱۳۹۹

      سرزمین آرزوها نیست. سرزمین برده های ارزون قیمته و سرزمین پر مشتری برای شرکتها
      ایلان ماسک خودش تو امریکا نشسته چینی ها براش حمالی میکنند
      حالا دوزاریت افتاد؟

      • Hey You!
        Hey You! | ۲۲ دی ۱۳۹۹

        با اینا بحث نکن. وقتتو تلف میکنی

        • آریا
          آریا | ۲۲ دی ۱۳۹۹

          میدونم . هدفم فهموندن چیزی بهشون نیست . چون برای نفهمیدن پول میگیرد
          هدفم دفاع از شعور خودمه که دیگران فکر نکنند برای مزخرفات اینها جوابی نداریم

مطالب پیشنهادی