ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

احتمال معرفی دیرتر از انتظار هواوی میت ایکس ۲ بخاطر تحریم‌های آمریکا

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو هواوی هستند و در حالی که انتظار می‌رفت گوشی هواوی میت ایکس ۲ در ماه جاری میلادی معرفی شود، طبق جدیدترین اطلاعات احتمالا باید بیشتر صبر کنیم. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو هواوی هستند و در حالی که انتظار می‌رفت گوشی هواوی میت ایکس ۲ در ماه جاری میلادی معرفی شود، طبق جدیدترین اطلاعات احتمالا باید بیشتر صبر کنیم.

به تازگی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Teme» در توییتر از چنین موضوعی خبر داده. به گفته وی، هواوی ابتدا به دنبال رونمایی از گوشی میت ایکس ۲ در ماه ژانویه بوده اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. Teme اطلاعات بیشتری منتشر نکرده و تنها به تعویق افتادن رونمایی از این دستگاه را اعلام کرده است.

هواوی به دنبال رونمایی از این گوشی تاشو در سال ۲۰۲۰ بود، اما در سپتامبر گزارشی مبنی بر عدم رونمایی از آن در سال گذشته میلادی منتشر شد. چنین شایعه‌ای حقیقت داشت و هواوی در ۲۰۲۰ از این محصول رونمایی نکرد. حالا طبق اطلاعات جدید در ماه جاری میلادی هم این گوشی تاشو معرفی نمی‌شود و برای رونمایی از آن باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

هواوی میت ایکس ۲

انتظار می‌رود هواوی میت ایکس ۲ در نیمه اول سال جاری میلادی از راه برسد، البته اگر با مشکلات جدیدی روبه‌رو نشود. ظاهرا این دستگاه از طراحی کلی مشابه با گلکسی زد فولد ۲ بهره می‌برد و نمایشگر اصلی، درون گوشی قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند تاشو به احتمال زیاد به چیپ کرین ۹۰۰۰ مجهز می‌شود که در گوشی‌های سری میت ۴۰ مورد استفاده قرار گرفته. هواوی میت ایکس ۲ بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه خواهد داشت و از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

هواوی مدت‌هاست با تحریم‌های ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند و علاوه بر عدم امکان استفاده از سرویس‌های گوگل در محصولات خود، نمی‌تواند تراشه‌های موردنیازش را هم تامین کند. این کمپانی چینی برای رفع برخی از مشکلات خود به سراغ سیستم عامل انحصاری به نام هارمونی رفته و به تازگی بتای آن را برای تعداد محدودی از گوشی‌های خود منتشر کرده، اما هنوز یک سیستم عامل کامل نیست. شاید گوشی میت ایکس ۲ با سیستم عامل پیش فرض هارمونی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی