ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جایزه ویژه همراه اول به فعال‌کنندگان سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش

همراه اول به فعال‌کنندگان سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می‌دهد. ​​​​​​ بنابراعلام همراه اول، مشترکان اپراتور اول با روشن کردن سیم‌کارت اعتباری این اپراتور که بیش از سه ماه خاموش بوده است، یک جایزه ویژه دریافت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰

همراه اول به فعال‌کنندگان سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می‌دهد. ​​​​​​

بنابراعلام همراه اول، مشترکان اپراتور اول با روشن کردن سیم‌کارت اعتباری این اپراتور که بیش از سه ماه خاموش بوده است، یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند.

دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم‌کارت با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» امکان‌پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است یم‌کارت‌های خاموش و غیرفعالی که بیش از سه ماه از عدم کارکرد آنها می‌گذرد، در صورت روشن نشدن و فعال نشدن آنها بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت. به بیانی ساده‌تر سیم‌کارت‌هایی که بیش از ۳ ماه خاموش بودند، مالکیت‌شان از دست صاحبین فعلی آنها خارج خواهد شد و امکان فروش مجدد همان سیم کارت با همان شماره به شخص دیگری برای همراه اول میسر خواهد بود.

گفتنیست برای استعلام تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شخص شما در شبکه سیار کشور ثبت شده می‌توانید از راهکار ساده‌ای که وزارت ارتباطات از طریق بستر پیامک میسر ساخته بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با ارسال شماره ملی خود به سرشماره 3000150 فهرست سیم‌کارتهای به نام خودتان را دریافت کنید و در صورت داشتن سیم کارت همراه اولی که آن را فراموش کرده بودید، از طریق پشتیبانی این اپراتور، نسبت به فعالسازی سیم‌کارت خود اقدام نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی