ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

بررسی ویدیویی نیسان رونیز توربو [تماشا کنید]

در پی افزایش شدید قیمت ها در بازار خورد و خروج خودروسازان خارجی از ایران، بازار تیونینگ در کشورمان داغ شده است و بسیاری افراد ترجیح می دهد تا با تعمیر و تقویت خودروهای قدیمی، ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

در پی افزایش شدید قیمت ها در بازار خورد و خروج خودروسازان خارجی از ایران، بازار تیونینگ در کشورمان داغ شده است و بسیاری افراد ترجیح می دهد تا با تعمیر و تقویت خودروهای قدیمی، مرکب مورد علاقه خود را مهیا کنند. در این میان با افزایش محبوبیت خودروهای آفرود، شاسی بلندها نیز به خودروهای خواستنی برای ماشین بازان تبدیل شده اند. به این ترتیب عجیب نیست که شاهد تیونینگ فنی خودروهایی نظیر نیسان پاترول، تویوتا هایلوکس و نیسان رونیز و پیکاپ هستیم که همگی در زمره شاسی بلند های با دوام و مورد اعتماد ژاپنی و نسبتا اقتصادی قرار می گیرند. چرا که عملا بسیاری افراد یارای خریداری خودروهای شاسی بلند قدرتمندتری نظیر انواع تویوتا لندکروزر، پرادو یا FJ CRUISER را حتی در نمونه های دست دوم ندارند.

در این ویدیو ما به معرفی و بررسی یکی از نمونه های توربو شده نیسان پیکاپ پرداختیم، چرا که این روزها استفاده از توربوچارجر در سراسر جهان و در تمامی خودروها به امری رایج و متداول برای افزایش قدرت موتور تبدیل شده است و در کشورمان نیز در شرایطی که خودروسازان معمولا محصولات هیجان انگیزی را ارائه نمی دهد، این امر زمینه پیشرفت تیونرها را به وجود آورده است. از این رو می توان گفت که عرضه خودرویی مانند نیسان رونیز توربو، در واقع باید از سوی شرکتی نظیر پارس خودرو انجام می شد اما حالا که شرکت های دولتی بزرگ، یارای عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان را ندارند، این خودروهای تیونینگ شده توسط متخصصان بخش خصوصی هستند که این بخش از بازار را پوشش می دهند.

برای مثال نیسان پیکاپ مورد بررسی در این ویدیو توسط مجموعه ALBORZ TUNING تقویت شده است که به شکل تخصصی در زمینه ارتقاء فنی خودروهای موجود در کشور به وسیله نصب توربوچارجر فعالیت میکنند و تاکنون پروژه های بسیاری از این دست را انجام داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HAMID SAED 1992
    HAMID SAED 1992 | ۲۱ دی ۱۳۹۹

    خیلی عالی بود ?

مطالب پیشنهادی