ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از درخشان‌ترین تلویزیون‌‌های OLED با پردازنده هوش مصنوعی آلفا ۹ رونمایی کرد

ال جی در نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون‌های سری C1 و G1 با فناوری جدید پنل OLED و پردازنده هوش مصنوعی آلفا ۹ رونمایی کرد. تلویزیون‌های سری G1 از فناوری جدیدی به نام OLED evo ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

ال جی در نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون‌های سری C1 و G1 با فناوری جدید پنل OLED و پردازنده هوش مصنوعی آلفا ۹ رونمایی کرد.

تلویزیون‌های سری G1 از فناوری جدیدی به نام OLED evo و همچنین یک «المان درخشنده» جدید استفاده می‌کنند که درخشندگی و همچنین وضوح و رزولوشن تلویزیون را بهبود می‌دهند. ال جی همچنین جزئیاتی از سری C1 به اشتراک گذاشت که شامل تلویزیون‌هایی در ابعاد ۴۸ تا ۸۳ اینچ می‌شود.

تلویزیون‌های سری C1 و G1 از پردازنده هوش مصنوعی جدید Alpha 9 Gen 4 برخوردار هستند که به گفته سازنده توانایی «تحلیل و بهبود محتوا» را به تلویزیون می‌دهد. قابلیت AI Picture Pro نیز نوع صحنه را تشخیص داده و متناسب با آن کیفیت تصویر را بهبود می‌دهد. تلویزیون‌های این دو سری از نسخه جدید قابلیت صوتی Sound Pro ال جی  برخوردارند که بهره مندی از صدای مجازی 5.1.2 با اسپیکرهای داخلی تلویزیون‌ها را امکان پذیر کرده و به طور خودکار صدا را حین عوض کردن کانال کم و زیاد می‌کند.

تلویزیون‌های OLED جدید از جدیدترین نسخه نرم افزار webOS 6.0 پشتیبانی می‌کنند. نسخه جدید این نرم افزار با رابط کاربری جدیدی و پشتیبانی از NFC برای جفت کردن ریموت از راه رسیده است. همچنین نسخه جدید فناوری ThinQ AI پشتیبانی از فرامین صوتی بیشتر برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا را امکان پذیر کرده است.

ال جی می‌گوید تلویزیون‌های جدید به لطف قابلیت Game Optimizer و همچنین قابلیت‌هایی همچون زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه، تأخیر کم و چهار درگاه HDMI 2.1 برای گیمرها نیز مناسب هستند. تمام تلویزیون‌های سری C1 و G1 از G-Sync، FreeSync و نرخ تازه‌سازی متغیر پشتیبانی می‌کنند.

ال جی در کنفرانس مجازی خود در نمایشگاه CES 2021 جزئیات بیشتری از تلویزیون‌های C1 و G1 فاش می‌کند. این سازنده کره‌ای اضافه کرد که تلویزیون‌های سری QNED mini-LED در ابعاد ۶۵ تا ۸۵ اینچ روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی