ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HP از اولین ایرباد تماما بی‌سیم خود به نام Elite Earbuds رونمایی کرد

HP در اقدامی غیرمنتظره از اولین ایرباد تماماً بی‌سیم خود به نام Elite Earbuds در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد. HP می‌گوید به خاطر افزایش شدید تماس‌های صوتی و تصویری ایربادها حالا به یکی از ارکان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

HP در اقدامی غیرمنتظره از اولین ایرباد تماماً بی‌سیم خود به نام Elite Earbuds در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد.

HP می‌گوید به خاطر افزایش شدید تماس‌های صوتی و تصویری ایربادها حالا به یکی از ارکان اصلی محیط کار تبدیل شده‌اند و از Elite Earbuds به عنوان «پیشرفته‌ترین ایرباد بی‌سیم دنیا برای کار تیمی» یاد می‌کند. HP برای دفاع از این ادعای جسورانه به برخی قابلیت‌های ایرباد خود از جمله حذف نویز فعال «پریمیوم»، تقویت صدا، تعویض بین ابزارهای الکترونیکی یا تنظیمات صدا با ضربه و تنظیمات مختلف پخش صدا با توجه به محیط اشاره می‌کند.

Elite Earbuds از قابلیت Swift Pair ویندوز ۱۰ برای جفت شدن استفاده کرده و با اپلیکیشن «جامع» مخصوص این سیستم عامل به بازار عرضه می‌شود. HP نسخه کوچکتری از این اپلیکیشن را برای دیوایس‌های اندرویدی و iOS توسعه داده است. Elite Earbuds از درایورهای ۹.۲ میلیمتری نئودیمیم برخوردار بوده و از محدوده فرکانس ۲۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند.

ایرباد مورد بحث حدود ۸ گرم وزن داشته و با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان یک ساعت و نیم از آن استفاده کرد. به گفته سازنده این محصول با یکبار شارژ کامل تا ۵ ساعت برای گوش دادن به آهنگ و یا ۴ ساعت برای مکالمه قابل استفاده خواهد بود. شارژ کردن کامل کیس با کابل USB-C حدود ۲ ساعت زمان برده و به کمک آن می‌توان حداکثر ۳ مرتبه ایربادها را شارژ کرد.

قیمت Elite Wireless Earbuds فاش نشده اما از ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت ۱۴۰۰) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی