ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت‌های امیزفیت GTR 2e و GTS 2e با قیمت ۱۴۰ دلار معرفی شدند

شرکت هوامی همزمان با CES 2021 از دو ساعت هوشمند اقتصادی با نام‌های «امیزفیت GTR 2e» و «GTS 2e» رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند جدید همان اسمارت‌های واچ‌های امیزفیت GTR 2 و GTS 2 هستند که با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

شرکت هوامی همزمان با CES 2021 از دو ساعت هوشمند اقتصادی با نام‌های «امیزفیت GTR 2e» و «GTS 2e» رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند جدید همان اسمارت‌های واچ‌های امیزفیت GTR 2 و GTS 2 هستند که با حذف برخی ویژگی‌ها، 40 دلار ارزان‌تر و با قیمت 140 دلار به فروش می‌رسند.

ساعت‌های هوشمند جدید از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارند؛ اما از نظر طراحی ظاهری و برخی ویژگی‌ها تفاوت‌هایی بین آنها دیده می‌شود. ساعت‌ هوشمند GTR 2e با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و طراحی دایره‌ای شکل، با نمایشگر 1.65 اینچی AMOLED به بازار عرضه می‌شود.

در حالیکه ساعت هوشمند GTS 2e با طراحی مربع‌شکل و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED است. هر دو ساعت هوشمند با گلس 2.5D در برابر خراشیدگی مقاوم هستند و قرار است در رنگ‌های متنوع با بند‌هایی که به راحتی با کمک پین سریع باز می‌شوند، در دسترس کاربران قرار گیرند.

یکی از تفاوت‌های اصلی بین مدل‌های جدید و قدیم، حذف قابلیت اتصال به Wi-Fi است که باعث می‌شود ساعت‌های هوشمند جدید به اتصال بلوتوث وابسته باشند که همین مساله می‌تواند روی سرعت انتقال داده و اطلاع رسانی نوتیفیکیشن‌ها تاثیرگذار باشد.

به علاوه ساعت‌های هوشمند جدید فاقد اسپیکر هستند و در نتیجه از تماس‌های صوتی پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما میکروفون داخلی برای دستیار صوتی داخلی در آنها تعبیه شده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده نسخه‌های اقتصادی با مدل‌های قبلی‌، حذف حافظه داخلی است. ساعت‌های هوشمند GTR 2 و GTS 2 دارای حافظه داخلی 3 گیگابایت هستند؛ اما در مدل‌های جدید ظرفیت حافظه صفر اعلام شده است. در نتیجه دیگر فضایی برای ذخیره سازی موسیقی در ساعت‌های هوشمند جدید در نظر گرفته نشده است و برای افرادی که تمایل دارند بدون گوشی هوشمند ورزش کنند؛‌ گزینه مناسبی نخواهد بود.

ساعت‌های هوشمند GTR 2e و GTS 2e با همان حسگر پایش ضربان قلب تعبیه شده در نسخه‌های قبلی به بازار عرضه خواهند شد و می‌توانند 90 تمرین ورزشی مختلف را ردیابی کنند. همچنین این ساعت‌های هوشمند مجهر به پایش خواب و استرس بوده و از نمایشگر همیشه روشن بهره برده و تا عمق 50 متر نیز در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

دو ساعت هوشمند هوامی به جای بهره‌مندی از سیستم عامل Wear OS با نرم افزار هوامی به بازار عرضه خواهند شد. با حذف قابلیت اتصال وای‌فای، طول عمر باتری ساعت‌های هوشمند جدید بهبود یافته است.

طول عمر باتری ساعت‌های هوشمند در صورت استفاده برای کارهای معمولی، با یک بار شارژ حداکثر 45 روز امکان استفاده از اسمارت واچ برای کاربران فراهم می‌شود. در صورتی که از همه ویژگی‌های ساعت‌های جدید استفاده شود؛ طول عمر باتری 14 روز اعلام شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2e و GTS 2e از 12 ژانویه (23 دی‌ماه) با قیمت 140 دلار از طریق وب‌سایت آمازون و وب‌سایت Amazfit در دسترس کاربران قرار می‌‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی