ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از لپتاپ مجیک بوک پرو 2021 و نسخه بین‌المللی بند 6 رونمایی کرد

آنر مجیک بوک پرو 2020 بعد از معرفی در نمایشگاه ایفا 2020، به لطف پردازنده رایزن 5 4600H به سرعت به یکی از بهترین لپ‌تاپ های بازار با قیمت حدود 900 یورو تبدیل شد. اکنون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

آنر مجیک بوک پرو 2020 بعد از معرفی در نمایشگاه ایفا 2020، به لطف پردازنده رایزن 5 4600H به سرعت به یکی از بهترین لپ‌تاپ های بازار با قیمت حدود 900 یورو تبدیل شد. اکنون آنر تصمیم گرفته نسل جدید این لپ‌تاپ را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کند.

آنر مجیک بوک پرو 2021 از نمایشگر 16.1 اینچی با وضوج Full HD و پوشش 100 درصد طیف رنگی sRGB برخوردار است. ماین لپ‌تاپ جدید قرار است با رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی NVMe به بازار عرضه شود که سرعت بالایی برای ذخیره و انتقال داده به ارمغان می‌آورد.

لپ‌تاپ جدید به‌جای بهره‌مندی از چیپست رایزن 4600H و پردازنده گرافیکی وگا رادئون RX Vega 6 نسل قبلی خود، اینک با پردازنده 10 هسته‌ای اینتل Core i5 10210U و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX350 عرضه می‌شود.

چیپست 10210U، تراشه‌ای چهار هسته‌ای و 14 نانومتری با فرکانس پایه ۱.۶ گیگاهرتز و بوست ۴.۲ گیگاهرتز است. لپ‌تاپ جدید نسبت به نسخه قبلی تغییر محسوس دیگری نداشته است و قرار است با بهره‌مندی از وبکم پاپ آپ، سه پورت USB-A، یک پورت USB-C و پورت HDMI به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه شود. از نظر امنیتی نیز حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور تعبیه شده است..

آنر ادعا می‌کند که با هر بار شارژ شدن دستگاه،‌ باتری 56 وات ساعتی لپ‌تاپ می‌تواند تا 11.5 ساعت شارژ مورد نیاز کاربر را تامین کند. همچنین با کمک آداپتور 65 واتی، باتری آن در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

آنر مک‌بوک پرو 2020 به دلیل مشخصات، سرعت عملکرد و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه،‌ در بین لپ‌تاپ‌های حدود 1000 دلار، جزو محبوب‌ترین سیستم‌ها محسوب می‌شود ‌اما مشکلی بزرگ و لاینحل داشت. آنر این دستگاه را در حجم محدود و البته تنها در برخی بازارها عرضه کرد. در نتیجه عملا کاربران امکان خرید سیستم را نداشتند.

اکنون با جدا شدن آنر از هواوی، این شرکت می‌تواند برای تامین قطعات مورد نیاز خود با شرکت‌های آمریکایی کار کند. نسخه جدید لپ‌تاپ آنر مجیک پرو 2021 با بهره‌مندی از چیپست اینتل Core i5 در تمامی بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. عرضه این دستگاه در بازارهایی مانند ایالات متحده و هند، پیروزی بزرگی برای آنر محسوب می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه لپ‌تاپ جدید مشخص نشده است؛ اما احتمالا اواخر سال 2021 با قیمت حدود 1000 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این شرکت همچنین از نسخه بین‌المللی بند ۶ هم رونمایی کرده که تنها تفاوت آن نسبت به مدل ویژه بازار چین عدم پشتیبانی از NFC و قیمت ۳۵ دلاری است. آنر بند ۶ از صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل بهره برده و قادر به ردیابی ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و پایش خواب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی