ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استفاده ال جی از یک اینفلوئنسر مجازی برای رونمایی از محصولات جدیدش در CES 2021

اولین روز نمایشگاه CES 2021 است و شرکت‌ها شروع به رونمایی از جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود کرده‌اند. ال جی در این نمایشگاه برای رونمایی از برخی محصولات جدیدش از یک اینفلوئنسر مجازی به نام ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

اولین روز نمایشگاه CES 2021 است و شرکت‌ها شروع به رونمایی از جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود کرده‌اند. ال جی در این نمایشگاه برای رونمایی از برخی محصولات جدیدش از یک اینفلوئنسر مجازی به نام «Reah Keem» استفاده کرد.

Keem یک اینفلوئنسر مجازی است که در کنفرانس ال جی در نمایشگاه CES 2021 ظاهر شد تا درباره ربات‌های «CLOi UV-C» این کمپانی کره‌ای صحبت کند. این ربات که ابتدا در دسامبر ۲۰۲۰ از سوی ال جی معرفی شده بود، برای مناطق شلوغ مانند هتل‌ها طراحی شده که توسط پرتو فرابنفش محیط را تمیز و صدعفونی می‌کند.

Keem در کنفرانس ال جی درباره اهمیت CLOi UV-C در زندگی خود صحبت کرد و همچنین گفت که از امکان شروع دوباره سفر در دنیای واقعی هیجان‌زده است، البته دنیای Keem وجود خارجی ندارد و در دنیای واقعی، انسان‌ها هنوز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

اینفلوئنسر مجازی ال جی

در حالی که Keem نیازی به اکسیژن برای زندگی ندارد، اما ظاهرا در دنیای واقعی تاثیرگذار است و در سئول زندگی می‌کند. این اینفلوئنسر مجازی نزدیک به ۶۰۰۰ فالور در صفحه اینستاگرامش دارد و همچنین دارای یک صفحه در SoundCloud به همراه یک آهنگ است.

اینفلوئنسرهای مجازی موضوع جدیدی نیستند، با این حال در نمایشگاه CES 2021 که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اهمیت آن افزایش پیدا کرده و انتظار می‌رود شرکت‌های بیشتری به سمت توسعه آن‌ها حرکت کنند.

در حال حاضر اطلاعی از آینده اینفلوئنسر مجازی ال جی نداریم و نمی‌دانیم این کمپانی کره‌ای برای کدام مراسم‌ها و یا تبلیغات کدام محصولات از آن‌ها استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در آینده شرکت‌های بیشتری وارد حوزه اینفلوئنسرهای مجازی شوند و حتی شاهد ایجاد رقابت میان آن‌ها باشیم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی