ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Death Park 2: Scary Clown
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Death Park 2: Scary Clown؛ به ترس سلام کن

نیازی به گفتن نیست، حتم دارم فیلم It را دیده‌اید و با پنی‌وایز آشنا هستید. این دلقک ترسناک که بچه‌ها را می‌دزدد و شرارت از سر و رویش پیداست شخصیت‌ اصلی بازی Death Park 2: Scary ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

نیازی به گفتن نیست، حتم دارم فیلم It را دیده‌اید و با پنی‌وایز آشنا هستید. این دلقک ترسناک که بچه‌ها را می‌دزدد و شرارت از سر و رویش پیداست شخصیت‌ اصلی بازی Death Park 2: Scary Clown است و قرار است شما را تا سر حد مرگ بترساند. پس اگر اهل بازی‌های ترسناک هستید با معرفی این عنوان همراه باشید.

بازی Death Park 2: Scary Clown

در بازی اول این سری پنی‌وایز در یک شهربازی متروکه گیر افتاده بود اما این‌بار نزدیک‌تر شده و در خانه‌ی شماست. علاوه بر او دار و دسته‌ی هیولاها هم تمام شهر را اشغال کرده‌اند و همه‌چیز حسابی به هم ریخته ‌است.

بازی با صحنه‌ای شروع می‌شود که شما را به یاد بازی‌های فرار از اتاق می‌اندازد. طبق روتین در یک اتاق حبس شده‌اید و باید سرنخ‌ها را بررسی کنید، اما بعد از مدتی جیغ و گریه‌ی خواهرتان را از اتاق کناری می‌شنوید و وقتی موفق می‌شوید معمای اتاق را حل کنید، بادکنک قرمز ترسناک پنی‌وایز منتظر شماست و دیواری که روی آن نوشته شده: «خواهرت هرگز به خانه برنمی‌گردد.»

بازی Death Park 2: Scary Clown

شهری که بازی در آن اتفاق می‌افتد پر از اسراری بوده که پیش از این نمی‌دانستید، اما حالا به لطف پنی‌وایز پای بقیه‌ی هیولاهای ترسناک هم به شهر باز شده و دو وظیفه به گردنتان می‌افتد: هم خواهرتان را نجات بدهید و هم تلاش کنید که خودتان در این شهر پر از وحشت زنده بمانید.

اگر نسخه اول Death Park را بازی کرده باشید، حتما فهمیده‌اید که پنی‌وایز عاشق معماست و نجات یافتن بدون حل کردن پازل‌های او غیرممکن است. در واقع پنی‌وایز در این بازی با جیگسا ترکیب شده و همین باعث شده ترسناک‌تر و مرموز‌تر از همیشه به نظر بیاید.

بازی Death Park 2: Scary Clown

اما چیزی که بازی Death Park 2: Scary Clown را نسبت به عنوان قبلی خود متفاوت می‌کند اضافه شدن رگه هایی از سبک شوتر به بازیست چون می‌توانید برای کشتن هیولاها از تفنگ، چوب بیسبال و اسلحه‌های دیگر استفاده کنید.

در همان ابتدای بازی یک تفنگ به دست می‌آورید اما برای داشتن اسلحه‌های بهتر یا گلوله‌های بیشتر باید محیط اطرافتان را خوب بگردید و نقشه‌ها را پیدا کنید. با داشتن نقشه‌ محل همه‌چیز مشخص می‌شود، کار لوت کردن هم راحت‌تر جلو می‌رود و برای فرار کردن از دست هیولاها هم کار راحت‌تری دارید.

بازی Death Park 2: Scary Clown

نیمی از ترس و دلهره ی هر چیزی که در سبک ترسناک ساخته شده باشد به موسیقی زمینه‌ برمی‌گردد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از هندزفری جو ترسناک بازی را چند برابر ترسناکتر می‌کند و اگر عاشق جامپ اسکر هستید، باید به شما بگوییم که این بازی‌ کلکسیونی از غافلگیر کننده‌ترین جامپ اسکرها را برایتان تدارک دیده که شما را به میزان بسیار مطلوبی می‌ترسانند.

بازی Death Park 2: Scary Clown

سازندگان بازی Death Park 2: Scary Clown حرفی از اقتباس از دنیای وارونه و سریال معروف Stranger Things به میان نیاورده‌اند اما طراحی دنیای خواب در بازی و یکی از هیولاها بسیار به آنچه در سریال چیزهای عجیب دیدیم شباهت دارد.

بنابراین فضاسازی بازی را می‌توان ترکیبی از فیلم IT و سریال Stranger Things (با کمی چاشنی فیلم‌های Saw) دانست که با همراهی موسیقی مناسب و گیم‌پلی روان تجربه‌ی ترسناک خوبی را برایتان رقم می‌زند. در کل اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید یا در این دوران کسالت‌آور دلتان برای هیجان تنگ شده پیشنهاد می‌کنم Death Park 2 را از دست ندهید.

Death Park 2: Scary Clown

Death Park 2: Scary Clown

سازنده: Euphoria Horror Game قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 335.2/131 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی