ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از سرفیس پرو ۷ پلاس با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

مایکروسافت امروز محصولات سری سرفیس پرو خود را با یک دستگاه جدید به نام سرفیس پرو ۷ پلاس بروزرسانی کرد. این محصول جدید از طراحی و نمایشگر یکسان با سرفیس پرو ۷ بهره می‌برد، با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت امروز محصولات سری سرفیس پرو خود را با یک دستگاه جدید به نام سرفیس پرو ۷ پلاس بروزرسانی کرد. این محصول جدید از طراحی و نمایشگر یکسان با سرفیس پرو ۷ بهره می‌برد، با این حال مشخصات فنی آن بهبود پیدا کرده، به یک باتری بزرگتر مجهز شده و از قابلیت تعویض حافظه SSD و همچنین شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

در حالی که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار از اواخر سال گذشته میلادی به مودم 5G مجهز شده‌اند، مایکروسافت به استفاده از مودم قدیمی اسنپدراگون X20 بسنده کرده تا کاربران سرفیس پرو ۷ پلاس تنها به شبکه LTE دسترسی داشته باشند.

محصول جدید مایکروسافت از نظر پردازنده در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد که مدل پایه از پردازنده اینتل Core i3-1115G4 بهره می‌برد. نسخه مجهز به پردازنده اینتل Core i5-1135G7 با پشتیبانی از شبکه LTE قیمت پایه برابر ۱۱۴۹ دلار دارد.

سرفیس پرو ۷ پلاس

مدل پایه با پردازنده اینتل Core i3، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بالاترین مدل مجهز به پردازنده Core i7-1165G7، فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و ۳۲ گیگابایت رم قیمتی برابر ۲۷۹۹ دلار دارد.

مایکروسافت از شارژدهی ۱۵ ساعته سرفیس پرو ۷ پلاس خبر داده که افزایش چشمگیری نسبت به شارژدهی ۱۰.۵ ساعته سرفیس پرو ۷ داشته. این کمپانی به لطف استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل و استفاده از باتری ۵۰.۴ وات ساعتی بجای ۴۶.۵ وات ساعتی توانسته شارژدهی جدیدترین محصول خود را افزایش دهد.

سرفیس پرو ۷ پلاس

سرفیس پرو ۷ پلاس با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی PixelSense و رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که تفاوتی با سرفیس پرو ۷ ندارد. این محصول به یک پورت USB-C، پورت USB-A، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت کانکت سرفیس مجهز شده. در حالی که مدل وای فای از درگاه کارت حافظه بهره می‌برد، در مدل‌های LTE بجای آن درگاه سیمکارت نانو در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سرفیس پرو ۷ پلاس

کاربران می‌توانند حافظه SSD این محصول را تعویض کنند و فرایند آن تفاوتی با سرفیس پرو ایکس و سرفیس لپ‌تاپ ۳ ندارد. سرفیس پرو ۷ پلاس تنها در اختیار مدارس و کسب و کارها قرار می‌گیرد و از ۴ روز دیگر وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود. کاربران در کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و بریتانیا می‌توانند در آینده نزدیک آن را تهیه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی