ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هومسا
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با هومسا؛ سرویس رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه

حالا که آمار کرونا رو به کاهش رفته و تعدادی از شهرهای کشور از وضعیت قرمز خارج شده‌اند، کم کم باید انتظار شروع مسافرت‌ها را داشته باشیم. مسافرت هم بدون داشتن اقامتگاه مناسب و بهداشتی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۷

حالا که آمار کرونا رو به کاهش رفته و تعدادی از شهرهای کشور از وضعیت قرمز خارج شده‌اند، کم کم باید انتظار شروع مسافرت‌ها را داشته باشیم. مسافرت هم بدون داشتن اقامتگاه مناسب و بهداشتی ممکن نیست. اینجاست که می‌توانید روی سرویس‌های آنلاین رزرو اقامتگاه حساب باز کنید و هومسا که در ادامه با آن آشنا می‌شوید، می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

هومسا به عنوان یک سامانه رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه کارش را از سال ۹۶ آغاز کرده و خدماتش را در سراسر کشور ارائه می‌کند. در این سرویس تحت وب می‌توانید دسته‌بندی‌های متفاوتی از انواع سوئیت، ویلا و اقامتگاه ببینید که بر اساس موقعیت جغرافیایی، سطح رفاهی، قیمت و ... طبقه‌بندی شده‌اند. از این بابت دستتان برای انتخاب حسابی باز است.

هومسا

بسته به این که چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید انواع و اقسام فیلتر جستجو در اختیارتان قرار داده شده تا بتوانید خیلی سریع به مقصودتان برسید. اما در کنار این موضوع هومسا دسته‌بندی‌های ویژه خودش را هم به شما ارائه می‌کند که در صفحه خانگی سرویس می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این دسته‌های ویژه بر اساس نیاز کاربر طراحی و آماده شده‌اند.

مثلا در سفر به شمال کشور کلبه، ویلا یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی گزینه‌های پرطرفداری برای اقامت در سفر هستند که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. برای همین هومسا یک دسته‌ آماده را به شمال کشور اختصاص داده. تهران و اطراف تهران هم همینطور، به خاطر جستجوی بسیار زیاد اقامتگاه در این نقاط می‌توانید با کلیک روی بنر از پیش آماده شده هومسا خیلی سریع به بهترین پیشنهادات مربوط به این قسمت برسید.

هومسا

آیا شما یک ماجراجو هستید، کسی که آشنایی با جامعه محلی برایش جذاب باشد؟ پس احتمالا از یک اقامتگاه بوم‌گردی بتوانید لذت ببرید. یک سوئیت نقلی هم برای آنهایی مناسب است که قیمت ارزان برایشان در اولویت قرار می‌گیرد و احتمالا طرفداران ویلا و آپارتمان و این نوع اقامتگاه کسانی هستند که اغلب به صورت گروهی سفر می‌کنند و می‌خواهند تا حد امکان راحت باشند و اجاره روزانه خانه مبله برایشان در اولویت است.

هومسا این اقامتگاه‌ها را با فیلترهای جستجوی دقیق برایتان پیدا می‌کند و با ورود به صفحه هر کدام، می‌توانید به اطلاعات کاملی در مورد محل اقامت (از امکانات رفاهی گرفته تا قوانین محل و نظرات کاربران) برسید. در زمان رزرو اقامتگاه بر روی سایت هومسا نقشه‌ای وجود دارد که موقعیت حدودی مکان را به شما نشان می‌دهد و پس از رزرو قطعی هم آدرس برای شما ارسال می‌شود، اما در همین حین می‌توانید از پشتیبانی تیم کمک بخواهید تا در پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب شما را کمک کند.

هومسا

به جز این در هر مرحله از رزرو هم که باشید می‌توانید خودتان با میزبان به صورت مستقیم حرف بزنید تا از هر گونه ابهام و سؤال درباره‌ی اقامتگاه رهایی پیدا کنید. با این امکانات احتمالش خیلی کم است که با جستجوی در هومسا به اقامتگاه باب میلتان نرسید.

اما همیشه موقع معرفی یک سرویس رزرو اقامتگاه جدید، سؤالی برای کاربران به وجود می‌آید: چطور می‌شود به این سایت‌ها اعتماد کرد؟ باید بگوییم چیزهایی وجود دارد که خیال شما را بابت این موضوعات راحت می‌کند. اولا هومسا دارای نماد اعتماد الکترونیکی است مضاف بر این که مجوز وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را هم دارد که بعضی رقبای فعال آن در بازار هنوز از چنین مجوزی برخوردار نیستند.

هومسا

با این حساب از بابت اینکه خدمات بی کم و کاست به شما ارائه می‌شود خیالتان راحت است. فقط می‌ماند بحث کیفی سفر و رضایت شما از هومسا به عنوان پیشنهاد‌دهنده اقامتگاه که توصیه می‌کنیم خودتان امتحان کرده و نظر و تجربیات‌تان را با کاربران این سرویس و کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید. برای شروع استفاده از هومسا می‌توانید به وبسایت آن مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی