ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد؛ فوق‌العاده سبک و قدرتمند

ایسر در جریان رویداد CES لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد که در کنار جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار دنیای کامپیوتر، ظاهری حرفه‌ای و جذاب دارد. نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه سخت‌افزارهای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۵

ایسر در جریان رویداد CES لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد که در کنار جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار دنیای کامپیوتر، ظاهری حرفه‌ای و جذاب دارد.

نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه سخت‌افزارهای جدیدی را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. پس از این‌که اینتل و انویدیا از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کردند، حالا ایسر با لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE آمده تا رؤیای گیمرها و کاربران حرفه‌ای را محقق کند. این لپ‌تاپ فقط ۱۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد اما به پردازنده جدید و ۵ گیگاهرتزی اینتل Core i7-11375H و کارت گرافیک جدید انویدیا جی‌فورس RTX 3060 مجهز شده است.

مهم‌تر از همه این‌که ایسر طراحی معمول لپ‌تاپ‌های گیمینگ با رنگ‌آمیزی و نورپردازی عجیب و غریب را کنار گذاشته و این محصول را با بدنه‌ای شیک و تمام فلزی روانه بازار می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید از این دستگاه در محیط کار و جلسات مهم نیز استفاده کنید.

در کنار جدیدترین پردازنده اینتل و کارت گرافیک RTX 3060، می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی تمام اچ‌دی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز اشاره کرد که انتخاب ایده‌آلی برای گیمرها خواهد بود. لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 300 SE به درگاه تاندربولت ۴ و USB 3.2 نسل دوم و HDMI نیز مجهز شده است. کی‌بورد RGB در کنار وای فای اینتل کیلر 6AX1650 نیز از جمله ویژگی‌های خوشحال‌کننده این لپ‌تاپ برای گیمرها محسوب می‌شوند.

ایسر قیمت پایه لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را ۱۴۰۰ دلار اعلام کرده اما نمی‌دانیم با پرداخت این مبلغ چه ترکیب سخت‌افزاری را دریافت خواهیم کرد. قطعاً بالاترین مدل که در این مطلب به مشخصات‌اش اشاره کردیم، قیمتی به‌مراتب بالاتر از ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    آخه نمایشگر ۱۴ اینچی کجا انتخاب ایده آلی برای گیمینگه؟

    • Reza12022
      Reza12022 | ۲۴ دی ۱۳۹۹

      بطور کی مانیتور لپتاب برای گیمینگ حرفه ای مناسبت و زیاد جالب نیست

      • Reza12022
        Reza12022 | ۲۴ دی ۱۳۹۹

        کل

      • dr x dr xx
        dr x dr xx | ۲۴ دی ۱۳۹۹

        ?

مطالب پیشنهادی