ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی رول شدنی ال‌جی سال جاری میلادی عرضه می‌شود

خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر شده است. سخنگوی ال‌جی با اشاره به اینکه دستگاه جدید در سال 2021 عرضه خواهد شد، به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۰

خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر شده است. سخنگوی ال‌جی با اشاره به اینکه دستگاه جدید در سال 2021 عرضه خواهد شد، به برخی از شایعه‌های مطرح شده در مورد تاریخ عرضه آن خاتمه داد.

پیشتر نیز گفته شده بود که ال‌جی Rollable در نیمه اول 2021 و احتمالا ماه مارس (اسفند –فروردین‌ماه) به عنوان دومین محصول پروژه اکسپلورر به بازار عرضه می‌شود. سخنگوی ال‌جی اعلام کرد:

«شایعه‌های زیادی درمورد گوشی هوشمند رول شدنی ال‌جی منتشر شده است؛ اما با به نمایش گذاشتن تیزر رسمی آن سعی کردیم به کاربران خودمان نشان دهیم که باید منتظر دستگاهی واقعی باشند که سال 2021 به بازار عرضه می‌شود.»

ال‌جی هنوز تایید نکرده است که گوشی هوشمند جدید با کدام فناوری نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و اطلاعاتی در مورد مشخصات نمایشگر این دستگاه در دسترس نیست. هر چند براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه به نظر می‌رسد که ال‌جی با شرکت فناوری BOE چین در زمینه توسعه نمایشگر رول شدنی همکاری می‌کند.

ال‌جی در تیزر جدیدی مربوط به نمایشگاه CES 2021 تیزر رسمی گوشی رول شدنی خود را منتشر کرد. به نظر می‌رسد محصول جدید این شرکت در پاسخ به گوشی‌های تاشو سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. هرچند برخلاف گلکسی زد فولد ۲ که از نمایشگر داخلی و بیرونی بهره می‌برد، گوشی رول‌شونده ال جی تنها دارای یک نمایشگر است.

در نگاه اول گوشی رول شدنی شبیه به یک گوشی عادی به نظر می‌رسد؛ اما پس از باز شدن به یک تبلت کوچک تبدیل خواهد شد. اواخر آذرماه «ETNews» در گزارشی اعلام کرد که احتمالا این گوشی هوشمند از نمایشگر 7.4 اینچی در حالت گسترده و نمایشگر 6.8 اینچی در حالت غیر گسترده بهره خواهد برد.

به علاوه به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید ال‌جی با چیپست اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت همراه باشد. باید منتظر جزییات بیشتر و البته دقیق از این موبایل نوآور بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی