ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از استدیا و جی‌فورس Now به برخی تلویزیون‌های ۲۰۲۱ ال جی می‌آید

ال جی اعلام کرد که سرویس‌های استریم بازی Google Stadia و GeForce Now به برخی از تلویزیون‌های جدید این شرکت می‌آیند. Stadia در نیمه دوم سال جاری میلادی و پس از عرضه تلویزیون‌های جدید OLED, ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

ال جی اعلام کرد که سرویس‌های استریم بازی Google Stadia و GeForce Now به برخی از تلویزیون‌های جدید این شرکت می‌آیند.

Stadia در نیمه دوم سال جاری میلادی و پس از عرضه تلویزیون‌های جدید OLED, QNED و نانوسل در دسترس قرار خواهد گرفت و GeForce Now در تاریخی نامعلوم در سال جاری منتشر می‌شود.

این خبر خوبی است چرا که از گسترش این دو سرویس و دسترسی تعداد بیشتری از کاربران به آنها خبر می‌دهد. طبق وعده گوگل Stadia قرار است برای سرویس Google TV و همچنین آخرین نسخه کروم‌کست در نیمه نخست ۲۰۲۱ عرضه شود. سونی هفته گذشته از تلویزیون‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد که تمامی آنها از Google TV استفاده می‌کنند، بنابراین احتمالاً در چند ماه آینده Stadia برای این تلویزیون‌ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس GeForce Now در حال حاضر برای پلتفرم NVIDIA Shield، ویندوز، macOS، سیستم عامل کروم، اندروید و نسخه iOS سافاری و iPadOS (نسخه بتا) منتشر شده، اما تاکنون به طور پیش‌فرض برای هیچ تلویزیونی عرضه نشده و ال جی جزو اولین‌ها به شمار می‌رود.

تلویزیون‌های جدید ال جی به لطف بهره مندی از قابلیت جدید Game Optimizer برای گیمینگ نیز مناسب خواهند بود. سازنده کره‌ای در حال حاضر عرضه سرویس‌های Stadia و GeForce Now برای تلویزیون‌های ۲۰۲۱ را تأیید کرده، اما خبرگزاری 9to5Google با توجه به بیانیه مطبوعاتی ال جی پیش‌بینی کرده که این دو سرویس برای مدل‌های سال ۲۰۲۰ با رابط کاربری webOS 5.0 نیز منتشر می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی