ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

استون مارتین به خاطر فوم سقف برای کراس‌اوور DBX فراخوان داد

کمپانی استون مارتین اعلام کرده برخی از مدل‌های به فروش رسیده از کراس‌اوور DBX در آمریکای شمالی را برای رفع عیب به نمایندگی‌های خود فرا خواهد خواند. به گفته این خودروساز انگلیسی، در مجموع 151 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

کمپانی استون مارتین اعلام کرده برخی از مدل‌های به فروش رسیده از کراس‌اوور DBX در آمریکای شمالی را برای رفع عیب به نمایندگی‌های خود فرا خواهد خواند. به گفته این خودروساز انگلیسی، در مجموع 151 دستگاه DBX که بین 5 مارس الی 22 اکتبر 2020 تولید شده‌اند، مشمول این فراخوان می‌شود.

علت فراخوان استون مارتین برای DBX عدم نصب بلوک‌های فومی در پوشش سقف اعلام شده است. این بلوک‌ها با هدف کاهش احتمال آسیب‌دیدگی سرنشینان در تصادفات نصب می‌شوند، از این رو نبود آنها ممکن است در سوانح صدمات جانی شدیدتری را در پی داشته باشد.

آنطور که سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا – موسوم به NHTSA – اعلام کرده، عدم دقت استون مارتین در مونتاژ DBX ریسک صدمه به سر را در سرنشینانی که کمربند خود را نبسته‌اند، افزایش می‌دهد. بر اساس اسناد NHTSA خوشبختانه تاکنون هیچگونه تصادف یا آسیبی جسمی که ناشی از نقص مذکور باشد، گزارش نشده است.

فراخوان استون مارتین برای کراس‌اوور DBX از 31 ژانویه صادر خواهد شد. چنانچه فردی نسبت به مشمول بودن خودروی خود تردید داشته باشد، می‌تواند با شماره تلفن‌های اختصاصی که این کمپانی منتشر کرده، تماس بگیرد. پس از مراجعه خودروهای مشمول، تکنسین‌های استون مارتین موظف هستند بلوک‌های فوم سقف را به طور کاملا رایگان نصب کنند.

حتما می‌دانید DBX نخستین کراس‌اوور کمپانی استون مارتین محسوب شده و در زمره سریع‌ترین‌های کلاس خود جای می‌گیرد. این خودرو که در کلاس کراس‌اوورهای سایز متوسط لوکس قرار می‌گیرد، با قیمتی نزدیک به 180 هزار دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد. نیروبخش DBX یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو است.

این موتور که توسط AMG تولید می‌شود توانایی تولید 542 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را دارد. با تکیه بر چنین پیشرانه قدرتمندی استون مارتین DBX قادر است در عرض 4.5 ثانیه صفر تا صد را محقق نموده و در مسیر مستقیم به نهایت سرعت 291 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rayanlap
    Rayanlap | ۲۹ دی ۱۳۹۹

    خودروساز های ایرانی حق دارن اونهمه گمرک میبندن با همکاری آقایون به اینا.خودروی معیوبشون این باشه و فراخوان بدن واسه حل مشکل کسی بازم به داخلی نگاه نمیکنه سره خدمات خارجی ها.راستی از آپشن هاتون چه خبر؟

مطالب پیشنهادی