ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از پهپاد Airpeak با قابلیت حمل دوربین‌های این شرکت رونمایی کرد [تماشا کنید]

سونی با انتشار کلیپی از پهپاد Airpeak در نمایشگاه CES ورود به بازار پهپاد را تأیید کرد. به گفته سونی این پهپاد توانایی حمل دوربین‌های سری آلفا را داشته و برای تولید محتوا و عکسبرداری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سونی با انتشار کلیپی از پهپاد Airpeak در نمایشگاه CES ورود به بازار پهپاد را تأیید کرد. به گفته سونی این پهپاد توانایی حمل دوربین‌های سری آلفا را داشته و برای تولید محتوا و عکسبرداری حرفه‌ای ساخته شده است.

سونی اواخر سال ۲۰۲۰ تیزر کوتاهی از Airpeak منتشر کرد اما اطلاعات چندانی از آن به اشتراک نگذاشت. این شرکت سرانجام در نمایشگاه CES جزئیات بیشتری از پهپاد خود فاش کرد. «کنیچیرو یوشیدا» مدیرعامل سونی اعلام کرد که Airpeak هوش مصنوعی و رباتیک را ترکیب کرده و برای ماجراجویان و تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است.

سونی کلیپی از پهپاد Airpeak را منتشر کرد که آنرا حین فیلمبرداری از اتومبیل مفهومی این شرکت Vision-S حین حرکت در پیست برفی نشان می‌دهد.

پهپاد مورد بحث توانایی حمل برخی دوربین‌های ساخت سونی به ویژه دوربین‌های بدون آینه سری آلفا را داشته و در مقایسه با پهپادهای رایج از جمله محصولات شرکت DJI بزرگتر است، اما سونی می‌گوید «کوچکترین پهپادی است که می‌تواند دوربین‌های این شرکت را حمل کند.»

آنطور که در ادامه گزارش آمده سونی قصد دارد با Airpeak با شرکت‌هایی مثل DJI رقابت کند. این کمپانی چینی بازار پهپادها در تقریباً تمام دسته‌بندی ها را قبضه کرده است. پهپادهای DJI عمدتاً از دوربین‌های کمپانی سوئدی Hasselblad استفاده می‌کنند، اما پهپاد سونی بیشتر شبیه یک وسیله اختصاصی برای بکارگیری با دوربین‌های ساخت این شرکت است. البته این نکته مثبت به نقطه ضعف هم تبدیل شده چون احتمالاً نمی‌توان دوربین‌های متفرقه را روی آن نصب کرد.

سونی قیمت Airpeak را فاش نکرد اما گفت که از بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی