ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی TCL از عینک با نمایشگر OLED، ایرباد و ردیاب حیوانات خانگی در CES 2021

شرکت TCL برای نمایشگاه CES 2021 محصولات زیادی تدارک دیده. این کمپانی امسال در کنار رونمایی از نمایشگر پوشیدنی به شکل عینک، ایرباد بی‌سیم جدید و حتی یک ردیاب برای حیوانات خانگی هم معرفی کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

شرکت TCL برای نمایشگاه CES 2021 محصولات زیادی تدارک دیده. این کمپانی امسال در کنار رونمایی از نمایشگر پوشیدنی به شکل عینک، ایرباد بی‌سیم جدید و حتی یک ردیاب برای حیوانات خانگی هم معرفی کرده است.

TCL مدت‌هاست مشغول توسعه نمایشگر پوشیدنی خود است و حالا این محصول به عرضه یک قدم نزدیکتر شده. این محصول TCL با نام «TCL Wearable Display» شناخته می‌شود، در عینکی با دو پنل OLED با رزولوشن 1080p به چشم می‌خورد. با یک هدست واقعیت مجازی روبه‌رو نیستیم و در حقیقت کاربر به یک نمایشگر شخصی و پوشیدنی دسترسی دارد که حس مشاهده یک نمایشگر بزرگ را به او القا می‌کند.

برای استفاده از این عینک باید آن را به یک دستگاه با خروجی ویدیو USB-C وصل کنید. طبق گفته TCL، این عینک از فاصله ۴ متری می‌تواند اثر دید یک نمایشگر ۱۴۰ اینچی را ایجاد کند و تراکم پیکسلی برابر ۴۹ پیکسل دارد. این عینک همچنین می‌تواند محتوای سه بعدی را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر TCL قیمت این عینک را اعلام نکرده اما از عرضه آن در برخی کشورها در سال جاری میلادی خبر داده است. این کمپانی در حال کار با یک تامین‌کننده محتوا برای ارائه باندل همراه با یک گوشی 5G در ایالات متحده آمریکا است.

ایرباد بی‌سیم TCL

این کمپانی در نمایشگاه CES از ایرباد بی‌سیم «MoveAudio S600» هم رونمایی کرده که از حذف نویز فعال و همچنین حالت شفافیت بهره می‌برد. TCL برای اینکه کاربران در مکالمات خود مشکلی نداشته باشند، درون ایرباد خود از سه میکروفن استفاده کرده. این ایرباد با پشتیبانی از استاندارد IP54 در برابر گرد و غبار و قطرات آب و عرق مقاوم است و با هربار شارژ تا ۸ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. این ایرباد از ماه آینده میلادی با قیمت نزدیک به ۱۸۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

در نهایت با ردیاب برای حیوانات خانگی به نام «MoveTrack Pet Tracker» روبه‌رو هستیم که به قلاده حیوانات متصل می‌شود و به صورت لحظه‌ای موقعیت آن را به شما اطلاع می‌دهد. در صورتی که حیوان خانگی شما از منطقه خاصی خارج شود، برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و علاوه بر این می‌توانید روی سطح فعالیت آن‌ها هم نظارت داشته باشید.

ردیاب حیوانات TCL

MoveTrack از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و در حالت استندبای تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. این محصول با قیمتی نزدیک به ۱۲۰ دلار از ماه آینده میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی