ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید تینک بوک در سه مدل رونمایی کرد

همزمان با نمایشگاه CES 2021 لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های تینک بوک با هدف قرار دادن کاربران تجاری و خاص خود و لپ‌تاپ‌های تینک‌پد با هدف استفاده توسط کاربران مشاغل کوچک‌تر و مصرف کنندگان خانگی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۳

همزمان با نمایشگاه CES 2021 لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های تینک بوک با هدف قرار دادن کاربران تجاری و خاص خود و لپ‌تاپ‌های تینک‌پد با هدف استفاده توسط کاربران مشاغل کوچک‌تر و مصرف کنندگان خانگی رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت با بهره‌مندی از پردازنده‌های AMD و اینتل، ویژگی‌های جدید، پد شارژ بی‌سیم جدید و نمایشگر OLED با قابلیت‌هایی همچون حذف نویز برای تماس‌های ویدیویی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

لنوو تینک بوک 13x i

تینک بوک ‌13x i  لنوو با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰  نیت از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i7 و گرافیک UHD اینتل بهره می‌برد و با حداکثر حافظه داخلی یک ترابایت M.2 PCIe Gen 4 SSD و حداکثر رم ۱۶ گیگابایت LPDDR4X به بازار عرضه خواهد شد.

لپ‌تاپ جدید با پشتیبانی از صدای دالبی ویژن کار می‌کند و مجهز به دو پورت تاندربولت 4، جک کمبو میکروفون و صوتی، WiFi 6 و بلوتوث ۵ بوده و ضخامتی برابر با ۱۲.۹ میلی‌متر دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه در دکمه پاور تعبیه شده است و به منظور رعایت حریم خصوصی روی وبکم دکمه شاتر قرار داده شده است.

لپ‌تاپ مجهز به باتری ۵۳ وات ساعتی است و انتظار می‌رود فصل اول ۲۰۲۱ با قیمت ۱۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

لنوو تینک بوک 14p

دومین لپ‌تاپ معرفی شده از سوی لنوو، تینک بوک 14p است که از نمایشگر ۱۴ اینچی و پردازنده‌های رایزن، گرافیک یکپارچه رادئون، ظرفیت حافظه داخلی حداکثر یک ترابایت PCIe SSD و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ در دو نسخه یکی با نمایشگری با رزولوشن ۲.۲K و پنل IPS LCD با روشنایی ۳۰۰ نیت و دیگری با نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۸K و روشنایی ۴۰۰ نیت، ۱۰۰ درصد پوشش‌ رنگی  DCI-P3 و باتری ۶۱ وات ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ویندوز Hello با دوربین IR و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده‌اند. لپ‌تاپ جدید مجهز به n, عدد پورت  USB Type-C 3.2 Gen 2، یک عدد پورت HDMI 2.0، دو عدد پورت USB 3.2 Gen 1 و اسلات  microSD است و از اتصال به  WiFi 6 و بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ نیز مجهز به سیستم حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای تماس‌های ویدئویی است. تینک بوک 14p با قیمت پایه ۸۴۹ دلار فصل اول ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود.

لنوو تینک بوک 16p

آخرین لپ‌تاپ معرفی شده توسط لنوو در سری جدید، تینک بوک 16p است که از در کنار بهره‌مندی از پردازنده‌های رایزن AMD، کاربران می‌توانند نسخه‌ای از آن را با جدیدترین تراشه‌های گرافیکی موبایل جی فورس RTX انویدیا خریداری کنند.

لپ‌تاپ جدید با نمایشگر ۱۶ اینچی، رزولوشن ۲.۵K و روشنایی ۴۰۰ نیت از حافظه داخلی حداکثر یک ترابایت PCIe SSD و رم حداکثر ۳۲ گیگابایت DDR از باتری ۷۰ وات ساعت بهره می‌برد. لنوو تینک بوک 16p از WiFi 6، بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و دارای دو عدد پورت USB Type-C 3.2 Gen 2، دو عدد پورت USB 3.2 Gen 1 و اسلات SD است. تینک بوک 16p فصل اول ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی