ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی اپ Your Phone انتقال تماس به کامپیوتر را در پرچمدارهای گلکسی ممکن کرد

کاربران برخی گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ می‌توانند تماس‌های خود را از طریق آخرین نسخه اپلیکیشن «Your Phone» به کامپیوتر هدایت کنند. از حدود یک سال قبل مایکروسافت آزمایش‌های بسیاری روی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Your Phone انجام ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

کاربران برخی گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ می‌توانند تماس‌های خود را از طریق آخرین نسخه اپلیکیشن «Your Phone» به کامپیوتر هدایت کنند.

از حدود یک سال قبل مایکروسافت آزمایش‌های بسیاری روی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Your Phone انجام داده است. اوایل ماه جاری ردموندی‌ها اعلام کردند که به زودی کاربران برخی گوشی‌های سامسونگ می‌توانند با این برنامه، تماس‌های خود را به کامپیوتر فوروارد کرده و در واقع با کامپیوتر کنترل بیشتری روی گوشی‌های خود داشته باشند.

اکنون در آخرین به روز رسانی این برنامه کاربرانی که یکی از گوشی‌های هوشمند سه نسل آخر پرچمداران سری گلکسی نوت، گلکسی S و گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ را داشته باشند،‌ می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند.

همچنین کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی XCover پرو و میان‌رده‌هایی مانند گلکسی A71، گلکسی A90s و گلکسی A42 5G می‌توانند از قابلیت‌های دیگر این اپ برای میرورینگ نمایشگر با ویندوز 10 بهره ببرند. مایکروسافت فهرستی از گوشی‌هایی که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است.

اما سوال مهم این است که آیا همه کاربران چنین گوشی‌های هوشمندی می‌توانند تماس ها را به رایانه شخصی ویندوز خود هدایت کنند؟ مایکروسافت اعلام کرده که همه کاربران در حال حاضر چنین امکانی را در اختیار نخواهند داشت. حتی اگر نام گوشی هوشمند در فهرست منتشر شده از سوی مایکروسافت وجود داشته باشد؛ به دلیل برخی محدودیت‌های جغرافیایی،‌ در حال حاضر همه کاربران این گوشی‌ها به چنین امکانی دسترسی نخواهند داشت.

از سوی دیگر یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، سازگاری با سیستم کامپیوتر است که کاربران باید به آن توجه کنند. با تلاش مایکروسافت کاربران بیش از پیش می‌توانند از طریق اپلیکیشن Your Phone از طریق سیستم کامپیوتری روی گوشی‌های هوشمند خود کنترل داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen Asadi
    Mohsen Asadi | ۲۵ دی ۱۳۹۹

    خیلی طول میکشه پیام ها رو سینک کنه حالا رفته سراغ تماس!

مطالب پیشنهادی