ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رسمی فاش شده از گلکسی S21 عدم وجود شارژر را تایید می‌کند

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S21 فاش شده که قابلیت‌های متفاوتی از این گوشی را نشان می‌دهد. عدم وجود شارژر و وجود نوعی لنز جدید با قابلیت زوم دوگانه از مواردی هستند که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۳

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S21 فاش شده که قابلیت‌های متفاوتی از این گوشی را نشان می‌دهد. عدم وجود شارژر و وجود نوعی لنز جدید با قابلیت زوم دوگانه از مواردی هستند که در این تصاویر تبلیغاتی به چشم می‌آیند.

تنها چند روز به رویداد رونمایی از پرچمدار جدید گلکسی S21 باقی مانده و در این فاصله‌ی کوتاه، مدام تصاویر جدیدی از آن به بیرون منتشر می‌شود. این بار تصاویر و داده‌ها از سوی یک رسانه آلمانی منتشر شده و عدم وجود شارژر در جعبه‌، مهمترین نکته در رابطه با انتشار این گوشی جدید است.

داخل جعبه‌ی این گوشی هوشمند یک کابل USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ، یک ابزار خارج کننده سیم کارت و دفترچه راه‌اندازی سریع قرار دارد اما خبری از شارژر و هدست نیست. باید به این نکته اشاره کرد که قانون محلی برخی کشورها تعیین می‌کند که این گوشی به همراه شارژر و هدست عرضه شود، اما کاربران در اکثر دنیا مجبور هستند تا برای گوشی هوشمند خود شارژ تهیه کنند.

از طرفی در یکی از تبلیغات ارائه شده تلفن هوشمندی به نمایش گذاشته می‌شود که نوعی سیستم جدید لنز با قابلیت زوم دوگانه دارد. به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به این تلفن هوشمند باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که انتظار می‌رفت این دو گوشی اساسا از دوربین‌های مشابه سری S20 و S20+ استفاده کنند.

تصویر بعد روی ماژول 64 مگاپیکسل متمرکز شده که همان کار بزرگنمایی و زوم را انجام می‌دهد. اگر دوربین گوشی S20 را به یاد بیاورید، این موبایل به جای سنسور Quad Bayer از نوعی سنسور مناسب ساب‌پیکسل Bayer استفاده می‌کرد که عکس‌هایی بدون بزرگ‌نمایی و با وضوح کامل و کیفیت بهتری تهیه می‌کرد.

در تصاویر بعدی مشخص شده که گلکسی S21 اولترا از حافظه داخلی 512 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و دو مدل دیگر S21 احتمالا حافظه‌ی 256 گیگاباتی خواهند داشت و اسلات میکرو‌ اس‌دی برای آ‌ن‌ها در نظر گرفته نشده.

در آخر این تصاویر تبلیغاتی به سراغ سرعت بسیار بالا ارتباطات نسل پنجم (5G) و کارایی بسیار خوب دوربین گوشی در تاریکی اشاره می‌کند. از آن جایی که سامسونگ از زمان گلکسی S5 محصولات خود را با قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار و آب عرضه کرده می‌توان نتیجه گرفت که پرچمدار جدید سامسونگ هم در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    خودش به حال صاحبش.

مطالب پیشنهادی