ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از «پروژه بروکلین» رونمایی کرد: صندلی گیمینگ با نمایشگر ۶۰ اینچی OLED

شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2021 حضور فعالی داشت و علاوه بر رونمایی از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های بلید با سخت‌افزارهای بروز و ماسک N95 هوشمند با اسپیکر و نورپردازی، محصول متفاوت دیگری هم معرفی کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

شرکت ریزر در نمایشگاه CES 2021 حضور فعالی داشت و علاوه بر رونمایی از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های بلید با سخت‌افزارهای بروز و ماسک N95 هوشمند با اسپیکر و نورپردازی، محصول متفاوت دیگری هم معرفی کرده که «پروژه بروکلین» (Project Brooklyn) نام دارد و یک نمایشگر غول‌پیکر را در برابر گیمرها قرار می‌دهد.

اگر از علاقه‌مندان به دنیای گیم باشید، احتمالا به دنبال یک تجربه فراگیر هستید و می‌خواهید در بازی‌ها غوطه‌ور شوید. شرکت‌ها برای اینکه لذت بازی را افزایش دهند، همواره از محصولات جدید با فناوری‌های نوین رونمایی می‌کنند. در این میان نمایشگرها اهمیت بالایی دارند و روزبه‌روز شاهد افزایش کیفیت و رفرش ریت آن‌ها هستیم.

حالا ریزر تصمیم گرفته یک نمایشگر غول‌پیکر را با صندلی گیمینگ ترکیب کند و آن را با نام پروژه بروکلین نمایش دهد. اگرچه با یک محصول مفهومی روبه‌رو هستیم، اما می‌تواند مسیر آینده ریزر را به ما نشان دهد و حتی شاید در آینده نمونه نهایی آن با طراحی مشابه از راه برسد.

این صندلی گیمینگ با استفاده از فیبر کربن ساخته شده تا در کنار وزن پایین، مقاومت بالایی هم داشته باشد. این صندلی از نورپردازی بهره می‌برد و البته یک نمایشگر OLED خمیده ۶۰ اینچی دارد. روکش این صندلی چرمی بوده و همچنین از محل استراحت دست ۴ بعدی و سیستم بازخورد لمسی «HyperSense» ریزر بهره می‌برد.

«مین لیانگ تن»، مدیرعامل ریزر درباره این محصول گفته:

«پروژه بروکلین یک طرح مفهومی هیجان‌انگیز است که برای غوطه‌وری در بازی توسعه پیدا کرده. بازخورد هپتیکی، طراحی بصری و عملکرد با توجه به ارگونومی، تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی کردن ارائه می‌دهد.»

ریزر

طبق گفته تن، محصول کنونی ابعاد بزرگی دارد و همچنین در صورت عرضه، قیمت بالایی هم خواهد داشت. با توجه به این موضوع، این کمپانی باید به سراغ نمونه‌ای برود که نه تنها قیمت پایین‌تری داشته باشد، بلکه کاربران بتوانند در فضای کوچکتری از آن استفاده کنند. این محصول علاوه بر کامپیوتر، از نسل جدید کنسول‌ها یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هم پشتیبانی می‌کند.

ریزر به دنبال آزمایش این طرح مفهومی با کمک گیمرها حرفه‌ای است تا قادر به بررسی عملکرد، راحتی و امکان تولیدش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی