ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماینکرفت
نرم افزار و اپلیکیشن

مکعب‌‌بازی؛ با نوادگان ماینکرفت آشنا شوید

اگر نظر طرفداران ماینکرفت را بپرسید قطعا هیچ‌چیزی برایشان مثل ماینکرفت نمی‌شود اما در حقیقت بازی‌های زیادی با تأثیر از دنیای ماینکرفت ساخته شده‌اند که بعضی‌هایشان واقعا کیفیت خوبی دارند. بنابراین در این مطلب به ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اگر نظر طرفداران ماینکرفت را بپرسید قطعا هیچ‌چیزی برایشان مثل ماینکرفت نمی‌شود اما در حقیقت بازی‌های زیادی با تأثیر از دنیای ماینکرفت ساخته شده‌اند که بعضی‌هایشان واقعا کیفیت خوبی دارند. بنابراین در این مطلب به سراغ بازی‌هایی رفتیم که بی‌شباهت به ماینکرفت نیستند اما در عین‌حال تفاوت‌هایی هم دارند که می‌تواند یک تجربه‌ی جدید برای بازیکنان موبایل باشد.

The BlockheadsThe Blockheads

  • بازی آفلاین است.

بازی The Blockheads با ترکیبی از طراحی دو بعدی و سه بعدی توانسته میانه را بگیرد و بازی‌ای بسازد که علاوه بر شباهت با ماینکرفت گریزی به پلتفرمر‌ها هم زده است. اگر بازی سیمز و ماینکرفت را با هم ترکیب کنیم The Blockheads متولد می‌شود که دنیایی شبیه به ماینکرفت دارد ولی رسیدگی به شخصیت اصلی هم به آن اضافه شده یعنی باید همزمان با جمع کردن منابع و ساختن وسایل مورد نیاز، حواستان به غذا خوردن، خوابیدن و سلامتی کاراکترتان هم باشد.

The Blockheads

The Blockheads

سازنده: Noodlecake Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 95/95 مگابایت زبان:

LostMinerLostMiner

  • بازی آفلاین است.

بازی LostMiner از جهت کارهایی که باید در گیم‌پلی انجام بشوند شبیه ماینکرفت است و شما را با همان سیستم ماین کردن، ساختن و آیتم‌های حیوانات و... روبرو می‌کند اما طراحی گرافیکی دو بعدی دارد که در حقیقت چندان با کیفیت هم نیست اما با ذات بازی هم‌خوانی دارد و نمی‌شود ایراد زیادی به آن وارد کرد. این بازی مستقل است پس ممکن است باگ‌هایی داشته باشد اما در کل قیمت مناسبی دارد و تجربه‌ی جالبی را فراهم می‌کند که ارزش امتحان کردن را دارد.

LostMiner: Block Building & Craft Game‏

LostMiner: Block Building & Craft Game‏

سازنده: Caffetteria dev قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

Pixel WorldsPixel Worlds: MMO Sandbox‏

  • بازی آنلاین است.

بازی Pixel Worlds که در سال 2019 هم جوایز زیادی برنده شد، بر پایه‌ی دنیای ماینکرفت طراحی شده اما سبک آن بیشتر به MMO نزدیک است و بازیکنان در یک دنیای دو بعدی هستند که در آن می‌توانند ماین کنند، بسازنند و حتی در سیاهچال‌ها به ماجراجویی بپردازند. نکته‌ی منحصر به فرد درباره‌ی این بازی امکان بازی گروهی است به این شکل که می‌توانید یک سرور بسازید یا وارد سرورهایی شوید که از قبل وجود دارند. ضمنا این بازی کراس پلتفرم است و می‌توانید با دوستان‌تان که بازی را در کامپیوتر‌ نصب کرده‌اند هم بازی کنید.

Pixel Worlds: MMO Sandbox

Pixel Worlds: MMO Sandbox

سازنده: Kukouri Mobile Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385.7/112 مگابایت زبان:

Survivalcraft 1 and 2 Survivalcraft

  • بازی آفلاین است.

اگر بخواهیم یکی از شبیه‌ترین بازی‌های موبایلی به ماینکرفت را انتخاب کنیم قطعا بازی Survivalcraft یکی از گزینه‌ها است با این تفاوت که شما را به سیاره‌ای غریبه می‌برد و باید با ساخت و ساز در آن سیاره و تلاش برای رشد دادن گیاهان خودتان را زنده نگه دارید که امکان تجربه‌ی بازی در گروه‌های سه نفره وجود دارد. تنها مسئله این است که بازی Survivalcraft 2 آپدیت‌های مرتب دریافت نمی‌کند البته فعلا عملکرد بازی خوب است.

Survivalcraft

Survivalcraft

سازنده: Igor Kalicinski قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 62/19 مگابایت زبان:
Survivalcraft 2

Survivalcraft 2

سازنده: Igor Kalicinski قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 74.1/25 مگابایت زبان:

TerrariaTerraria

  • بازی آفلاین است.

اگر بخواهم بازی‌ای شبیه‌تر از Survivalcraft را نام ببرم بدون شک بازی Terraria را انتخاب می‌کنم که می‌توان گفت نسخه‌ی دو بعدی ماینکرفت است. گیم‌پلی شباهت‌های زیادی دارد و امکان بازی گروهی تا ۷ نفر فراهم است. این بازی مدت زیادی آپدیت نشده بود اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان دوباره دست به کار شده‌اند و خبرهای خوبی در راه است.

Terraria

Terraria

سازنده: 505 Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 256.2/161 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی