ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه‌های خلاقانه سامسونگ C-Lab در نمایشگاه CES 2021

نوآوری رمز تسلط بر بازار است و سامسونگ هم این نکته را سرلوحه کسب‌وکارش قرار داده است. این شرکت چند سالیست که مرکز نوآوری ویژه‌ای را به نام C-Lab یا همان آزمایشگاه خلاقیت راه‌اندازی کرده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

نوآوری رمز تسلط بر بازار است و سامسونگ هم این نکته را سرلوحه کسب‌وکارش قرار داده است. این شرکت چند سالیست که مرکز نوآوری ویژه‌ای را به نام C-Lab یا همان آزمایشگاه خلاقیت راه‌اندازی کرده و به کمک استارتاپ‌های مختلف محصولات جالب و البته عجیبی را معرفی می‌کند. در این مطلب مروری بر بعضی محصولات خلاقانه سامسونگ C-Lab در نمایشگاه CES 2021 خواهیم داشت.

ایر پاکت

ایر پاکت محصولیست که با هدف غلبه بر مشکل آلودگی هوا ساخته شده است. در این روزها که تهران هوا ندارد و آلودگی نفس ما را به شماره انداخته، ضرورت چنین محصولی را بیشتر درک می‌کنیم. ایر پاکت در واقع یک کپسول اکسیژن جیبی است که اکسیژن را با غلظت بالا ذخیره می‌کند و به‌سرعت هم قابل شارژ است. این کپسول را می‌توان به روش‌های مختلف از جمله دستگاه‌های مخصوص در محیط داخلی یا اسپری در محیط خارجی استفاده کرد. همچنین ماسک ویژه‌ای همراه این کپسول عرضه شده که گزینه بهتری در دنیای کرونایی به نظر می‌رسد.

دیپ اسکن

دیپ اسکن ابزاری کوچک و جمع‌وجور است که با اسکن کردن سطح پارچه‌ها جنس آنها را شناسایی می‌کند. این ابزار که بیشتر برای رفع دغدغه‌های جهان اولی طراحی شده، برای فعالیت‌هایی مثل لکه‌زدایی یا شستشوی لباس‌ها به کمک شما می‌آید تا بتوانید بهترین روش را برای از بین بردن لکه‌ها یا بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنید، بی آن‌که به بافت پارچه یا لباس آسیب بزنید.

فلاکس پلنت

فلاکس پلنت پروژه‌ای است که آواتارهایی را بر اساس افراد واقعی می‌سازد. این آواتارها در فضای واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی کاربرد خواهند داشت. یکی از ساده‌ترین کاربردهای فلاکس پلنت، پرو لباس به‌شکل مجازی است. بنابراین بدون این‌که نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه یا پوشیدن لباس داشته باشید، می‌توانید برازندگی آنها را بر قامت خود بیازمایید.

الی

شاید عجیب به‌نظر برسد، ولی الی می‌تواند به اندازه یک فنجان قهوه اسپرسو به شما انرژی بدهد. الی در واقع یک لامپ شبیه‌ساز نور خورشید است که روی میز کار قرار می‌گیرد و انرژی بدن شما را به شکل طبیعی افزایش می‌دهد، ضمن این‌که ساعت بیولوژیکی بدن را تنظیم می‌کند. انرژی الی از طریق باتری تأمین می‌شود و با یک بار شارژ، شش ساعت کار می‌کند. کمپین تأمین سرمایه این محصول به‌زودی در پایگاه کیک‌استارتر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی