ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فناوری دوربین زیر نمایشگر را به نمایش گذاشت

سامسونگ دیسپلی با انتشار تیزری از توسعه لپ‌تاپ Blade Bezel با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. با این حساب اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

سامسونگ دیسپلی با انتشار تیزری از توسعه لپ‌تاپ Blade Bezel با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. با این حساب اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود.

سامسونگ دیسپلی تیزری کوتاه در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته که فناوری دوربین زیر نمایشگر را در لپ‌تاپ OLED نشان می‌دهد و از آن با نام Blade Bezel یاد می‌‌کند؛‌ هرچند مشخص نیست Blade Bezel نام لپ‌تاپ مذکور است یا نامی است که کره‌ای‌ها برای نمایشگر دستگاه انتخاب کرده‌اند.

در این ویدیو، نمایشگر نازک یک میلی‌متری و سبک وزن 130 گرمی نمایش داده شده است. این در حالی است که براساس شایعه‌های مختلف قبلی از سوی منابع آگاه، انتظار می‌رفت سامسونگ این فناوری را ابتدا روی گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 3 پیاده سازی کند که ظاهرا استراتژی‌های سامسونگ در این رابطه تغییر کرده است.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات دوربین زیر نمایشگر دستگاه منتشر نشده است و تنها اطلاعات موجود، تیزر به اشتراک گذاشته شده است که تنها تصاویری مفهومی از لپ‌تاپ سامسونگ نمایش می‌دهد.

با وجودی که شایعه‌های مختلف حاکی از آن است که غول فناوری کره‌ای به معرفی فناوری دوربین زیر نمایشگر بسیار نزدیک است؛‌ اما هنوز مشخص نیست آیا واقعا به زودی شاهد معرفی چنین فناوری از سوی کره‌ای‌ها خواهیم بود یا خیر.

دوربین های زیر نمایشگر هنوز به شکل گسترده‌ای به صنعت گوشی‌های هوشمند نفوذ نکرده‌اند ، اما انتظار می‌رود در سال 2021 شاهد دستگاه‌هایی با بهره‌مندی از چنین فناوری باشیم. طی سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند برای خلاص شدن از حاشیه گوشی، دستگا‌ه‌های خود را با دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی