ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی S21 سامسونگ [تمام شد]

پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ چند ساعت دیگر در مراسمی از جدیدترین پرچمدارهای خود رونمایی می‌کند. در این رویداد آنلاین گوشی‌های سری گلکسی S21 به همراه هدفون بی‌سیم جدید این کمپانی معرفی خواهند شد. سامسونگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ چند ساعت دیگر در مراسمی از جدیدترین پرچمدارهای خود رونمایی می‌کند. در این رویداد آنلاین گوشی‌های سری گلکسی S21 به همراه هدفون بی‌سیم جدید این کمپانی معرفی خواهند شد.

سامسونگ در اولین مراسم آنپکد خود در سال ۲۰۲۱ که ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، جدیدترین پرچمدارهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. گوشی‌های سری گلکسی S21 که در سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا معرفی می‌شوند، در بازارهای مختلف از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برند.

اینبار سامسونگ می‌خواهد پشتیبانی از قلم S Pen را به گوشی‌های سری گلکسی S بیاورد و انتظار می‌رود گلکسی S21 اولترا قادر به پشتیبانی از این قلم کاربردی باشد. در کنار این قابلیت، پیشرفته‌ترین پرچمدار کره‌ای‌ها به دوربین اصلی چهارگانه هم مجهز خواهد شد تا نسبت به برادرانش با دوربین اصلی سه‌گانه، متفاوت‌تر باشد.

در کنار این گوشی‌های هوشمند، سامسونگ به احتمال زیاد از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو و همچنین ردیاب بلوتوثی اسمارت تگ رونمایی خواهد کرد.

دیجیاتو مراسم امروز را به صورت زنده پوشش می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم در پوشش ویدیویی دیجیاتو از مراسم آنپکد سامسونگ با «حمید مقدسی» و «کورش چایچی» همراه باشید. برای مشاهده این مراسم کافیست راس ساعت ۱۸:۰۰ به همین مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • VDIEX
    VDIEX | ۲۵ دی ۱۳۹۹

    عجب گوشی ای.
    ممنون از دیجیاتو❤

  • VDIEX
    VDIEX | ۲۵ دی ۱۳۹۹

    آهان ساعت ۱۸:۳۰ شروع میشه. Ok

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی